Mysteriet er løst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2008

Loggidut

halløj halløj, ja se det anede jeg nu ikke engang at det var!

shit var det dig hunni...er du vims jeg havde kastet op hvis jeg havde fundet ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2008

Mikkelmusen

hehe loggi, du kender ikke alle mine sider endnu :P

ja folk var jo mega skeptiske overfor alle de underlige ting der pludselig skete omkring malou, så jeg tjekkede lidt op på nogle ting og på samme måde som loggi ku se at landlig fyr billedet kom fra igroups kunne jeg se at hendes billeder blandt andet kom fra en hjemmeside hvor de reklamerer med forskellige hustyper de bygger. Så det var jo nemt nok, og resten brugte jeg vist lidt for meget tid på, men det er kun godt at det blev opdaget for uanset hvordan det hænger sammen med malou og alt det så er det noget svineri at gøre. Så jeg vil ikke hænge nogen ud da jeg jo ikke kan bevise det var ejeren selv der gjorde alt det.

Så det er fint sommetider at være skeptisk... :)

det blev vist lidt rodet.. men hva fanden... det er varmen der trykker (C)

Anmeld

2. juni 2008

Tut

Kan du så ikke også lige finde ud af hvem de mange "ano"-gravide er? :D

Anmeld

2. juni 2008

Mikkelmusen

ha ha jeg kan sgu slet ikke holde styr på alle de gravide kvinder... Der er for mange, og Henrik er jo god til at lave det her hjemmeside noget så man ikke kan se hvor det kommer fra osv :)

Anmeld

3. juni 2008

Rasmine

Men hallo? Har vi ikke styr på ano'erne? Marco2, Tynen og IVF?

Anmeld

3. juni 2008

Mikkelmusen

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Men hallo? Har vi ikke styr på ano'erne? Marco2, Tynen og IVF?[/citat] 8D8D8D....;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.