Tak for kaffe,...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. juni 2008

Rasmine

Nu vil jeg kravle i seng... Lige et spørgsmål: Hvad står menu'en på om aftenen, i denne varme hos Jer? Koldskål er sgu ikke et hit her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2008

Sille

Grill grill og atter grill.. hurra...

Anmeld

1. juni 2008

Rasmine

ØV. jeg vil også, men Lars er hjemme kl. lort hver dag. Og jeg er ikke så fortrolig med den grill, som i øvrigt trænger til en gang rengøring... :'(

Anmeld

1. juni 2008

Millebasse

Grill, koldskål og ting der kan serveres med kolde sovse!!! UHMM!!!

Anmeld

1. juni 2008

Lise

Grill og salater...såhn noed..

Idag fik vi dog spaghetti bolognese

Anmeld

1. juni 2008

Loggidut

pitabrød, og ciabattabrød med stegt kyllingestykker og salat i...og eller noget koldt, det er jo ikke til at holde mad ud i den her varme

Anmeld

1. juni 2008

Rasmine

Genialt Sloggi, pita med kylle...

Anmeld

1. juni 2008

Piaa

Her står menyen på:

Nye kartofler lune med purløg, smørklat og kød alt efter hvad der nu er i kølleren. Kan bare ikke koge for mange ville ellers godt have til en rugbrødsmad um:) elsker bare nye kartofler også i en grøn salat.

Ellers alle former for blandet salater fx. bulgur m. tomater, agurk og hvad man ellers har, fetaost ell. og kogt skinke eller anden kødrest.

Hjemlavet koldskål: 2l.kærnemælk, 1/2 l. græsk yougurt, 1sp. vaniliesukker og 2 tsk. flydende sød.
Nogle gange med citron eller friske jordbær.

Piaa

Anmeld

2. juni 2008

Loggidut

Piaa skriver:

Her står menyen på:

Nye kartofler lune med purløg, smørklat og kød alt efter hvad der nu er i kølleren. Kan bare ikke koge for mange ville ellers godt have til en rugbrødsmad um:) elsker bare nye kartofler også i en grøn salat.

Ellers alle former for blandet salater fx. bulgur m. tomater, agurk og hvad man ellers har, fetaost ell. og kogt skinke eller anden kødrest.

Hjemlavet koldskål: 2l.kærnemælk, 1/2 l. græsk yougurt, 1sp. vaniliesukker og 2 tsk. flydende sød.
Nogle gange med citron eller friske jordbær.

Piaa

hurra....endelig en koldskål som ikke feder ret meget...feder kærnemælk ikke?

ellers røv genialt...tak for det piaa..og forresten, hvordan går det med maven

Anmeld

2. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] ØV. jeg vil også, men Lars er hjemme kl. lort hver dag. Og jeg er ikke så fortrolig med den grill, som i øvrigt trænger til en gang rengøring... :'([/citat] mædde mædde mædde. dit job er sgu da at tænde grilstarteren 45 min før lars er hjemme ca. så kan han smide kød på!(en mande ting) her hjemme er det mig der griller... når du er færdig med at bruge grillen, smider du din rist ud i græsset og lader den ligge natten over. næste morgen når der stadig er dug på græsset, tager du risten, og tører den let over, så er den ren. ja så nemt er det sgu. resten blir brændt af. kom i gang med at grille, det er nemt og lækker lækker lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.