ingen agurker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

ønskebørn74

VNB skriver:

Håber ikke du får alt for ondt denne gang! Kan sagtens huske hvor ØMME ens æggestokke er når æggene er på sit højeste... puha jeg synes det var slemt nogle dage... og var SÅ oppusted!

Vil de egentlig godt stadig gå med til en IUI når du har 7 æg? TÆNK nu HVIS de allesammen blev befrugtet  eller det har der måske slet ikke været snak om?

Hvad betyder det der IUI-H?

knus Vinni.

IUI-H ER INSEMINATION MED PARTNERENS SÆD... IUI-D ER MED DONOR SÆD...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

VNB

ønskebarn74 skriver:

IUI-H ER INSEMINATION MED PARTNERENS SÆD... IUI-D ER MED DONOR SÆD...

Aaaaarh  Tak for det

Anmeld

10. april 2010

ønskebørn74

VNB skriver:

Aaaaarh  Tak for det

VAR DA SÅ LIDT, HVORDAN HAR DU DET??

Anmeld

10. april 2010

Sofiedk

hehe ... En skruk kvindes mærkværdige drømme. Underligt som man kan drømme om behandlinger og scanner, super sexede drømme

Giver de dig virkelig lov til at blive insemineret med 7 æg? Jeg har aldrig hørt om det ført, man plejer MAX at må have 3 nogle gange 4 og ellers skal man konverteres til ivf.

Uh, er spændt på at høre hvordan det går på mandag.

Anmeld

10. april 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

hehe ... En skruk kvindes mærkværdige drømme. Underligt som man kan drømme om behandlinger og scanner, super sexede drømme

Giver de dig virkelig lov til at blive insemineret med 7 æg? Jeg har aldrig hørt om det ført, man plejer MAX at må have 3 nogle gange 4 og ellers skal man konverteres til ivf.

Uh, er spændt på at høre hvordan det går på mandag.

NØJAGTIG HVAD MIN LÆGE SIGER.

Anmeld

11. april 2010

lotte32

Nej, jeg skal IKKE insemineres med 7 æg, åh gud, tænk hvis alle blev befrugtet  jeg skal jo scannes igen imorgen, og hvis flere end 3 af de 7 æg er klar, vil de gå ind og punktere resten

de inseminere ikke hvis der er flere end tre 

knus Lotte

Anmeld

11. april 2010

ønskebørn74

lotte31 skriver:

Nej, jeg skal IKKE insemineres med 7 æg, åh gud, tænk hvis alle blev befrugtet  jeg skal jo scannes igen imorgen, og hvis flere end 3 af de 7 æg er klar, vil de gå ind og punktere resten

de inseminere ikke hvis der er flere end tre 

knus Lotte

JEG BLEV LIGE HELT BEKYMRET... TÆNK OM DU FIK 3 EL. 4 PÅ EN GANG... SIKKE EN OMGANG DET HAVDE VÆRET... JEG GLÆDER MIG TIL DIN OPDATE!!!!

KNUS LENE

Anmeld

12. april 2010

lotte32

ønskebarn74 skriver:

JEG BLEV LIGE HELT BEKYMRET... TÆNK OM DU FIK 3 EL. 4 PÅ EN GANG... SIKKE EN OMGANG DET HAVDE VÆRET... JEG GLÆDER MIG TIL DIN OPDATE!!!!

KNUS LENE

Ej pyha, ønsker mig da godt nok baby mere end noget andet,   meeen 3-4 stk på én gang... så ville jeg nok panikke en smule

jeg skal nok opdatere senere idag, skal først til scanning kl.14, så der er lææænnggeee til...

hvornår skal du ha kigget på æggebasserne??

krydser for store fine æg til os begge

knuss Lotte

Anmeld

12. april 2010

ønskebørn74

lotte31 skriver:

Ej pyha, ønsker mig da godt nok baby mere end noget andet,   meeen 3-4 stk på én gang... så ville jeg nok panikke en smule

jeg skal nok opdatere senere idag, skal først til scanning kl.14, så der er lææænnggeee til...

hvornår skal du ha kigget på æggebasserne??

krydser for store fine æg til os begge

knuss Lotte

JEG SKAL VÆRE DER KL. 9.45... MEN JEG TROR ÆGLØSNING HAR VÆRET DER MÅSKE... DET HAR GJORT AVS INAT....

HVORDAN HAR DU DET???

KNUSS LENE

Anmeld

12. april 2010

Sofiedk

Har i været til scanning endnu? Hvordan er det gået?

Knus den meget nysgerrige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.