ingen agurker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.856 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. april 2010

lotte32

Natten til igår havde jeg den mest mystiske drøm, gående ud på at jeg var i skive for at blive scannet for æg, men til min store skræk, der var ingen æg, men derimod 10 fine agurker 

Så jeg var altså en kende nervøs da vi igår kørte mod Skive, heldigvis var der ingen agurker i mig, men derimod 7 æg (OH MY GOOD, så forstår jeg bedre hvorfor jeg har haft så mange niv/jag)

de var dog ikke så store, det største var 12mm, så jeg er på sprøjten her i weekenden, også skal jeg scannes igen på mandag

Knuss Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Agnete

Ha ha  Ja, man kan få nogle mærkelige drømme. Men held og lykke med scanning på mandag.

Kh Agnete

Anmeld

10. april 2010

VNB

lotte31 skriver:

Natten til igår havde jeg den mest mystiske drøm, gående ud på at jeg var i skive for at blive scannet for æg, men til min store skræk, der var ingen æg, men derimod 10 fine agurker 

Så jeg var altså en kende nervøs da vi igår kørte mod Skive, heldigvis var der ingen agurker i mig, men derimod 7 æg (OH MY GOOD, så forstår jeg bedre hvorfor jeg har haft så mange niv/jag)

de var dog ikke så store, det største var 12mm, så jeg er på sprøjten her i weekenden, også skal jeg scannes igen på mandag

Knuss Lotte

haha det var da den skøreste drøm!  og hvorfor lige agurker

Men godt at høre at du har fine æg! og ja 7 var godt nok mange! Det er IUI i skal igennem ikk? Og nej der er der ingenting at sige til at du har haft niv og ubehag så

Håber at resten af forløbet kommer til at gå godt! Og så glæder jeg mig til at høre om det i næste uge!

Go´ weekend til jer!

Knus Vinni.

Anmeld

10. april 2010

lotte32

VNB skriver:

haha det var da den skøreste drøm!  og hvorfor lige agurker

Men godt at høre at du har fine æg! og ja 7 var godt nok mange! Det er IUI i skal igennem ikk? Og nej der er der ingenting at sige til at du har haft niv og ubehag så

Håber at resten af forløbet kommer til at gå godt! Og så glæder jeg mig til at høre om det i næste uge!

Go´ weekend til jer!

Knus Vinni.

kan ikke finde nogen logisk forklaring på agurkerne måske fordi jeg ikke kan lide tomater, hihi

jo det er IUI-H vi er igang med, og frygter lidt når jeg får ægløsning, for sidste gang havde jeg MEGET ondt, og der var "kun" 3 æg, så det bliver en hård omgang tror jeg, men forhåbentligt kommer der jo så et lille mirakel ud af det og så gør man det jo gerne

knus Lotte

Anmeld

10. april 2010

ønskebørn74

lotte31 skriver:

Knuss Lotte

lol... agurker... held og lykke

Anmeld

10. april 2010

Munder

lotte31 skriver:

Knuss Lotte

Agurker = fallossymboler Det er da klart fordi I har held i sprøjten denne gang

Anmeld

10. april 2010

ønskebørn74

Munder skriver:

Agurker = fallossymboler Det er da klart fordi I har held i sprøjten denne gang

LOL... DEN VAR GOD... OG DU MÅ HAVE RET...

Anmeld

10. april 2010

Munder

ønskebarn74 skriver:

LOL... DEN VAR GOD... OG DU MÅ HAVE RET...

Håber da

Anmeld

10. april 2010

VNB

lotte31 skriver:

kan ikke finde nogen logisk forklaring på agurkerne måske fordi jeg ikke kan lide tomater, hihi

jo det er IUI-H vi er igang med, og frygter lidt når jeg får ægløsning, for sidste gang havde jeg MEGET ondt, og der var "kun" 3 æg, så det bliver en hård omgang tror jeg, men forhåbentligt kommer der jo så et lille mirakel ud af det og så gør man det jo gerne

knus Lotte

Håber ikke du får alt for ondt denne gang! Kan sagtens huske hvor ØMME ens æggestokke er når æggene er på sit højeste... puha jeg synes det var slemt nogle dage... og var SÅ oppusted!

Vil de egentlig godt stadig gå med til en IUI når du har 7 æg? TÆNK nu HVIS de allesammen blev befrugtet  eller det har der måske slet ikke været snak om?

Hvad betyder det der IUI-H?

knus Vinni.

Anmeld

10. april 2010

Mira0911

Fik et lille smil på læben - Og held og lykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.