Rasmus kravler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. juni 2008

Rasmine

Efter intensiv kravletræning, "Fang ballonen" idag, viser det sig nu at Rasmus faktisk godt kan kravle.
Det skal stadig finpudses lidt, men huhej hvor det går.
:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2008

Anja

Tillykke med kravleriet :)

Det er bare SÅ dejligt, når de begynder at kunne bevæge sig rundt på egen hånd, og så ser de også så stolte ud, de små pus.

Anmeld

1. juni 2008

Rasmine

Nemlig, han er mega stolt.
Men nu kommer spørgsmålet så om vi skal have trappeafskærmning for.
Oppefra og ned, nedefra og op, og de 3 trin ned i tv-stuen. (Hvor der er klinker på, av...)
Grr... Kan ikke lige makke i det.

Anmeld

1. juni 2008

Anna-Rosa

HVAD FANDEN!!! Troede da at de der drengebørn helst skulle være lidt langsommere end tøserne...helt ærlig, det kan han faktisk ikke være bekendt...

Pjat det er da for fedt...tillykke med ham:D

OG SÅ GÅ DOG I SENG!!

Anmeld

1. juni 2008

Rasmine

Jamen, sidder sgu stadig og printer, der er tonne af litteratur jeg skal have læst.
Min lærer har været så venlig at scanne alt ind, så vi slipper for at købe/låne bøger, men der er nok 300-400 sider!
Christ!

Anmeld

1. juni 2008

Loggidut

Mebach skriver:

Efter intensiv kravletræning, "Fang ballonen" idag, viser det sig nu at Rasmus faktisk godt kan kravle.

aj for fanden, hvad er det lige for en leg....her går det jo kun baglæns, uanset hvor ivrigt jeg vifter med ting og sager...tillykke med det

Anmeld

1. juni 2008

Anna-Rosa

Mebach skriver:

Jamen, sidder sgu stadig og printer, der er tonne af litteratur jeg skal have læst.
Min lærer har været så venlig at scanne alt ind, så vi slipper for at købe/låne bøger, men der er nok 300-400 sider!
Christ!

og de skal alle printes? Jmn så er der jo kein kuh am eis...så kan vi jo godt "tjatte" lidt;)

Anmeld

1. juni 2008

Lise

DØØØØØGTIIIIG RAPPER :D

Anmeld

1. juni 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

Mebach skriver:

aj for fanden, hvad er det lige for en leg....her går det jo kun baglæns, uanset hvor ivrigt jeg vifter med ting og sager...tillykke med det

Balloner er bare et HIT!!!!!!!!!! Bedre end alt andet legetøj!
Men lader ham ikke selv sidde alene med dem, mens jeg liiige går i kælderen og ordner vasketøj, TÆNK nu hvis han slugte et stykke. GULP!

Anmeld

1. juni 2008

Sille

nåhhh.. hvor dejligt... tillykk' med'et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.