Lækkert sommertøj / ventetøj sælges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. april 2010

Mutti2B

Hvad havde du forestillet dig at du skulle ha for buksedragten? Og er den meget lille i str. ( og her mener jeg røven ) ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Ayasmor

Hvad er prisen for den røde ballonkjole?? Den er super fed

Anmeld

15. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Solveig89 skriver:

Jeg er intresseret i Elise Ryan pencildress og Edith og Ella stribet bohemeagtig kjole. Hvad skulle du have for begge?

Jeg vil gerne have 375 plus porto (25 kr)

Anmeld

15. april 2010

Moderator

Hvad havde du forestillet dig at du skulle ha for buksedragten? Og er den meget lille i str. ( og her mener jeg røven ) ?

Buksedragten er superfed, og den er til en alm. str 34 numse 150kr plus 20kr i porto - den er næsten som ny.

Anmeld

15. april 2010

Moderator

Ayasmor skriver:

Hvad er prisen for den røde ballonkjole?? Den er super fed

Den er SÅÅÅÅ fed - købte den i Zara i New York og brugte den som nytårskjole og en enkelt gang siden. 200kr plus 20kr i porto

Anmeld

15. april 2010

Ayasmor

Rosa skriver:

Den er SÅÅÅÅ fed - købte den i Zara i New York og brugte den som nytårskjole og en enkelt gang siden. 200kr plus 20kr i porto

Jeg tror også allerede jeg har forelsket mig i den..   Nu håber jeg bare at jeg kan klemme mig i den så, for den køber jeg sku..Sender dig lige en PB..

Anmeld

15. april 2010

Moderator

Ayasmor skriver:

Jeg tror også allerede jeg har forelsket mig i den..   Nu håber jeg bare at jeg kan klemme mig i den så, for den køber jeg sku..Sender dig lige en PB..

Du ville se HELT fantastisk ud i den!!!! Ihhh kan ikke forestille mig at den kunne havne et bedre sted end på dit smukke stativ

Anmeld

15. april 2010

Ayasmor

Rosa skriver:

Du ville se HELT fantastisk ud i den!!!! Ihhh kan ikke forestille mig at den kunne havne et bedre sted end på dit smukke stativ

haha.. tak skal du have. det er jo lige før man skulle sende billeder, når den er kommet på stativet..  Så skal jeg så bare lige finde en undskylding til at tage i byen, så jeg kan få den på. Mon overstået eksamen er lovlig grund nok?

Anmeld

15. april 2010

Momster89

Rosa skriver:

Jeg vil gerne have 375 plus porto (25 kr)

Det lyder godt. Jeg sender lige en pb, så du kan få adresse og jeg et konto nr

Anmeld

16. april 2010

Moderator

Den sorte Elise Ryan pencildress, Edith & Ella kjolen, tasken og den røde ballonkjole er solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.