hmm...er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
806 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Anonym trådstarter

Hej med jer!

Forestil jer at i har været på et job i to år, og så en af de mand som som du arbejder nærmest med eller har et tæt samarbejde med pludseligt kalder dig sød og siger søde til dig, hvad tænker i? vedkomne gør det ikke når andre høre det, men over sms eller anden form for kominukation.

Jeg må indrømme at jeg blev lidt nervøs, for han er meget sød og holder af ham. Men for mig føler jeg han kommer for tæt på? er der nogen som kan følge det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

oo

ja! det ville jeg også føle hvis det var mig - også hvis det var en mand i familien eller bare en god ven. for mig lyder det som om han flirter med dig....men jeg ved ikke om det bare er fordi jeg ikke er med på noderne i det danske sprog, jeg synes "søde" blir brugt i flæng af ALLE

Anmeld

9. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - nu kender jeg jo ikke din kollega og den situation han gør det i. Men jeg har sådan en kollega der altid kommer springende og siger HEJ SØDE eller Hva så lillemor (i øjeblikket). eller noget i den stil. - I mit hovede er det jo 'bare' fordi han er pædagog ... Han går også altid i tøj hans kone har valgt. hehe.

Men på den anden side, så gør Tom også det. Mmm.

Men i hvertfald, så tager jeg det ikke nært

Anmeld

9. april 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

ja! det ville jeg også føle hvis det var mig - også hvis det var en mand i familien eller bare en god ven. for mig lyder det som om han flirter med dig....men jeg ved ikke om det bare er fordi jeg ikke er med på noderne i det danske sprog, jeg synes "søde" blir brugt i flæng af ALLE

Jeg kan godt se hvad du mener men hvis det er en af mine gode venner for eks. så har jeg intet problem i at kalde dem søde, men en fra mit arbejde... hmm... altså jeg mener... og så efter 2 år.. syntes bare det virker underligt..

Anmeld

9. april 2010

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Altså - nu kender jeg jo ikke din kollega og den situation han gør det i. Men jeg har sådan en kollega der altid kommer springende og siger HEJ SØDE eller Hva så lillemor (i øjeblikket). eller noget i den stil. - I mit hovede er det jo 'bare' fordi han er pædagog ... Han går også altid i tøj hans kone har valgt. hehe.

Men på den anden side, så gør Tom også det. Mmm.

Men i hvertfald, så tager jeg det ikke nært

Nej men det har jeg også en som gør herude, men ikke ham.. det plejer han ikke... lad os sige for eks jeg skriver i sjov "ja du ved hvordan jeg er" så får jeg svar som "ja du er sød" og for mig var det jo ment i en jeg er tosset eller skør ja du ved...

Anmeld

9. april 2010

oo

Anonym skriver:

Jeg kan godt se hvad du mener men hvis det er en af mine gode venner for eks. så har jeg intet problem i at kalde dem søde, men en fra mit arbejde... hmm... altså jeg mener... og så efter 2 år.. syntes bare det virker underligt..

ja det er jo mere det med at det er startet efter flere års arbejden sammen - og ikke mindst at han IKKE gør det når andre hører det...hmmmm jeg holder på han flirter!!

Anmeld

9. april 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

ja det er jo mere det med at det er startet efter flere års arbejden sammen - og ikke mindst at han IKKE gør det når andre hører det...hmmmm jeg holder på han flirter!!

ok.. Ja det var også det jeg ligesom følte... Men det kan jeg bare ikke altså.. pyha han er alt for tæt på.. må lige se om det gentager sig...

Anmeld

9. april 2010

LotteGabriella

havde selv en kollega som gjorde det samme, men jeg kaldte også ham for lækre og tyr mv., så hos os var det bare fis og ballede, men også ÅBENLYST for alle andre

Han flirter nok lidt med dig, men jeg ville nu ikke lægge så meget i det andet end at se dem som fis og ballade, hvis det var mig

Anmeld

9. april 2010

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

havde selv en kollega som gjorde det samme, men jeg kaldte også ham for lækre og tyr mv., så hos os var det bare fis og ballede, men også ÅBENLYST for alle andre

Han flirter nok lidt med dig, men jeg ville nu ikke lægge så meget i det andet end at se dem som fis og ballade, hvis det var mig

hmm.. ok.. Jeg tror egentligt også jeg ville have det ok med det hvis det ikke var fordi han sidder højere end mig hvis du forstår.. for havde en kollega som sad i en anden afdeling som begyndte på det samme, og så erkendte han bare ja ville mig alt muligt.. men han var heller ikke højere end mig..Så derfor var det ikke lige så underligt..

Anmeld

9. april 2010

LotteGabriella

Anonym skriver:

hmm.. ok.. Jeg tror egentligt også jeg ville have det ok med det hvis det ikke var fordi han sidder højere end mig hvis du forstår.. for havde en kollega som sad i en anden afdeling som begyndte på det samme, og så erkendte han bare ja ville mig alt muligt.. men han var heller ikke højere end mig..Så derfor var det ikke lige så underligt..

nåååh altså det er din chef?? Kan godt forstå at du synes at det er lidt mærkeligt så, men igen han er garanteret bare flirtende af natur uden at der er nogle skumle bagtanker Jeg ville i hvert fald stadigvæk ikke lægge en masse i det, hvis det var mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.