Jeg kan ikke lade være med at være lidt ked af det, måske er det bare gravid-hormoner, men :
Min svigerfar har været på besøg i dag. Han har ikke set børnene siden jul, da han aldrig selv opsøger det. Vi invitererede så ham og hans kone (pap-svigermor) til at komme på besøg i eftermiddag. Hun gad ikke med, ville hellere slappe af hjemme - ja, der er sgu ikke meget farmor i hende !
Nåh, men min svigerfar taler så stort set ikke til mig og heller ikke til Elias de 3 timer han er her. Min mand og min papsøn får masser af opmærksomhed. Da han så skal til at sige farvel rører han ved Elias og siger: "Han er noget bleg, er han aldrig ude ?" Ja, undskyld mig, men han har jo somregel solcreme og langærmet på ! Og desuden havde han lige været ude i alle 3 timer hans farfar havde været på besøg ! Blev sgu lidt fornærmet, så vender han sig mod mig og sige: "Farvel, og pøj pøj med maven" (det er første gang han har kommenteret graviditeten). Jeg siger: "Tak, det skal såmen nok gå fint" og så siger han sgu: " Ja, det ved man jo aldrig, man hører jo så meget, men pøj pøj med det " WHAT !
Blev sgu ked af det - svarede ikke - han sagde farvel til min mand og kørte hjem.
Overreagerer jeg totalt ? Er det ikke noget mærkeligt noget at sige ??
Anja - der måske er lidt homonel, men er også 20+5 (tror jeg nok)
Anmeld