Er lidt ked ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juni 2008

Anja

Jeg kan ikke lade være med at være lidt ked af det, måske er det bare gravid-hormoner, men :

Min svigerfar har været på besøg i dag. Han har ikke set børnene siden jul, da han aldrig selv opsøger det. Vi invitererede så ham og hans kone (pap-svigermor) til at komme på besøg i eftermiddag. Hun gad ikke med, ville hellere slappe af hjemme - ja, der er sgu ikke meget farmor i hende !

Nåh, men min svigerfar taler så stort set ikke til mig og heller ikke til Elias de 3 timer han er her. Min mand og min papsøn får masser af opmærksomhed. Da han så skal til at sige farvel rører han ved Elias og siger: "Han er noget bleg, er han aldrig ude ?" Ja, undskyld mig, men han har jo somregel solcreme og langærmet på ! Og desuden havde han lige været ude i alle 3 timer hans farfar havde været på besøg ! Blev sgu lidt fornærmet, så vender han sig mod mig og sige: "Farvel, og pøj pøj med maven" (det er første gang han har kommenteret graviditeten). Jeg siger: "Tak, det skal såmen nok gå fint" og så siger han sgu: " Ja, det ved man jo aldrig, man hører jo så meget, men pøj pøj med det " WHAT !

Blev sgu ked af det - svarede ikke - han sagde farvel til min mand og kørte hjem.

Overreagerer jeg totalt ? Er det ikke noget mærkeligt noget at sige ??

Anja - der måske er lidt homonel, men er også 20+5 (tror jeg nok)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2008

Tut

Hej Anja,

Han er da en padehat din svigerfar >(

Jeg forstår godt at du blev ked af det, jeg var sgu også blevet det, og jeg er ikke gravid og sprængfyldt med hormoner ;)

Anyway, jeg håber at du nyder din mave og din graviditet - og jeg er MEGET misundelig! :D Men jeg har en deadline nu, Christian er gået med til at vi prøver at lave nr. 2 til januar, så der er ikke længe til - imens vi venter så øver vi os bare :D

Stort knus - og glem din svigerfar ;)

(H) Mette

Anmeld

1. juni 2008

Lise

Sikke da en idiot!! >(

Det er ikke bare gravi-hormoner..

(H)

Anmeld

1. juni 2008

Loggidut

øhhh, nu falder den sidste stump af min verden da fra sig selv, for her gik jeg lige og lullede mig ind i en boble af harmoni hver gang jeg tænkte på dig!

hmmm, den der svigerfar, hvordan har han ellers haft det med dig, for det lyder da godt nok ikke rart...hvor gammel er sådan en ting?

han lyder til at være ældgammel, for det er da kun folk med alzenheimer der kan finde på at tale sådan, aj det var ondt sagt, men det var da slet ikke fair over for dig...hvad pokker siger din mand til det:(

Anmeld

1. juni 2008

Anja

Loggidut skriver:

øhhh, nu falder den sidste stump af min verden da fra sig selv, for her gik jeg lige og lullede mig ind i en boble af harmoni hver gang jeg tænkte på dig!

hmmm, den der svigerfar, hvordan har han ellers haft det med dig, for det lyder da godt nok ikke rart...hvor gammel er sådan en ting?

Min svigerfar er kun 57 år - så han er jo ikke ligefrem gammel ! Så det kan han ikke få lov at undskylde sig med :@

Min mand synes også at det var en mærkelig kommentar, men det er så også det. Tror aldrig han ville kommenterer det overfor ham og jeg siger ikke noget ....

Jeg er normalt ikke den, der finder sig i noget, men jeg bliver nok lidt flinke-skole, når det kommer til svigerfamilien. Synes det er min mands job at sætte nogle grænser i fht dem.

Anmeld

1. juni 2008

Rasmine

Lise skriver:

Sikke da en idiot!! >(

Det er ikke bare gravi-hormoner..

(H)

Enig!

Anmeld

1. juni 2008

Muffinmus

øv da, sikke en opførsel. DEt var da ikke pænt sagt eller gjort. Han skal da vist lige have en opsang en af dagene..Kan godt forstå du blev ked af det søde.

Anmeld

1. juni 2008

Sille

Ej hvad fanden er det for en opførsel.. kan sgu godt forstå du bliver ked... det var da noget mærkelig noget.. hvad siger din mand til det hele?

Anmeld

1. juni 2008

BellaT

Hejsa.

Ej, sikke noget at sige til en gravid!
Jeg har også fået mærkelige kommentarer under min anden graviditet. De nager stadig og jeg har ikke gravi-hormoner i kroppen. Så jeg kan sagtens forstå du er vred over den åndssvage og ligegyldige kommentar. Der er jo ingen grund til at sige sådan noget til en gravid kvinde.>(

Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.