Maven uge 42! :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

Faith

MyBaby skriver:

Så nåede jeg altså også hertil! Det var ellers ikke lige planen!  Men den lille har det åbenbart alt for godt derinde i maven!

Jeg er utrolig træt og utålmodig, så det handler bare om at få dagene til at gå, indtil der sker noget af sig selv eller til på fredag i næste uge, hvor jeg gerne skulle sættes igang!

Det er en flot mave du har dig der! Men kan nu godt forstå du gerne snart vil se lidt resultater

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Ansemusen

Ja tiden kan godt føles lang og sej her til sidst!! Men prøv at holde fast i tnaken om, at du ved hvornår det senest bliver og bebs kommer ud  Og du ser jo kanon godt ud med din flotte struttende mave!! Du ser virkelig frisk og glad ud

Glæder mig til at høre hvordan det går med fødslen og forhåbentlig se billeder af baby

Anmeld

9. april 2010

Mor til L&S

Håber snart din lille guldklump kommer ud til Jer

Kan kun sige at det er HELT FANTASTISK at blive mor

Held og lykke med fødslen - det er en fantastisk oplevelse!

Knus

Anmeld

9. april 2010

Bayze

MyBaby skriver:

Så nåede jeg altså også hertil! Det var ellers ikke lige planen!  Men den lille har det åbenbart alt for godt derinde i maven!

Jeg er utrolig træt og utålmodig, så det handler bare om at få dagene til at gå, indtil der sker noget af sig selv eller til på fredag i næste uge, hvor jeg gerne skulle sættes igang!

ENIG! Du ser deeejlig ud, og din mave er SÅ flot! Men, fnis, den er godt nok stor søde, den ser SÅ "klar" ud  Så kom dog baby!

Men nu er du der næsten næsten næsten. uanset hvad, så er det liige om lidt

Kram og VEEEEESTØØØØV

Anmeld

9. april 2010

MyBaby

Tusind tak skal I have alle sammen - hvor er I bare søde og alle de dejlige kommentarer varmer bare helt vildt!!! Ih, jeg håber jeres vestøv virker!!!

Anmeld

9. april 2010

CamillaKa

Du ser da super godt ud søde.. og maven er bare så fin stor! 

Glæder mig så meget til at møde jeres lille guldklump, det er helt vildt..

En masse vestøv til dig*****************************************************

Håber det snart går i gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.