Maven uge 42! :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.437 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. april 2010

MyBaby

Så nåede jeg altså også hertil! Det var ellers ikke lige planen!  Men den lille har det åbenbart alt for godt derinde i maven!

Jeg er utrolig træt og utålmodig, så det handler bare om at få dagene til at gå, indtil der sker noget af sig selv eller til på fredag i næste uge, hvor jeg gerne skulle sættes igang!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Mette.

hvor er maven fin og hvor ser du godt ud, til trods for du er så langt henne   !

Jeg krydser fingre og sender lidt ve-støv i håb om der snart sker noget..

Knus Mette - som selv er ret utålmodig for hvornår vores pige kommer ud, til trods for jeg har 1 uge til termin.

Anmeld

9. april 2010

MyBaby

Mette. skriver:

hvor er maven fin og hvor ser du godt ud, til trods for du er så langt henne   !

Jeg krydser fingre og sender lidt ve-støv i håb om der snart sker noget..

Knus Mette - som selv er ret utålmodig for hvornår vores pige kommer ud, til trods for jeg har 1 uge til termin.

Ih, tak for de søde ord. Det varmer!

Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at du allerede er utålmodig. Da jeg var 37+0, var jeg klar til at babyen skulle komme og siden har jeg faktisk været mere eller mindre utålmodig.  Så nu ER jeg altså virkelig klar !

Rigtig meget held og lykke til dig også!

Anmeld

9. april 2010

LISBETH:-)

Dejlig mave!!!! Håber for dig at der snart sker noget!

Jeg gik også over tiden i min første graviditet, og var også bare i vente position da jeg nåede termins datoen!!!

Rigtig god fødsel, det skal nok ske lige pludselig

Anmeld

9. april 2010

otlitrom

Jeg synes den er smuk! Skal altid lige ind og kigge, når det er dine mavebilleder, de er super gode

Jeg håber dog snart at den lille guldklump ville komme ud til Jer! Synes du ar gået længe nok nu !

********ve-støv**********************************

Anmeld

9. april 2010

MyBaby

lisbeth2910 skriver:

Dejlig mave!!!! Håber for dig at der snart sker noget!

Jeg gik også over tiden i min første graviditet, og var også bare i vente position da jeg nåede termins datoen!!!

Rigtig god fødsel, det skal nok ske lige pludselig

Tusind tak - jeg er også bare så spændt på det, der skal ske! Og ja, du har bare SÅ meget ret - man går i sådan en venteposition, hvor man bare skal have tiden til at gå og man gider og orker ikke rigtig foretage sig noget særligt!

Anmeld

9. april 2010

MyBaby

kitty skriver:

Jeg synes den er smuk! Skal altid lige ind og kigge, når det er dine mavebilleder, de er super gode

Jeg håber dog snart at den lille guldklump ville komme ud til Jer! Synes du ar gået længe nok nu !

********ve-støv**********************************

Tusind tak - det var bare SÅ sødt sagt! Det gør da lige dagen lidt bedre !

Og tak for vestøv - jeg håber, det hjælper!

Anmeld

9. april 2010

Honningblomst

HOLD DA OP.... det er da en vildt flot mave du har der...helt vildt...jeg lignede en lille meget fed dværg... jeg gik to dage over før jeg blev sat igang..

Anmeld

9. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Helt vildt flot mave - men jeg kan godtnok godt forstå, at du er træt af mavsen, selvom den er RIGTIG flot...

KOM UD BABY...!!! Puuuuster ve-støv!!

Anmeld

9. april 2010

Sommerfuglelarven

Sikke en dejlig mave du har, så nyd den den sidste tid, for du skal nok komme til at savne den

Men jeg sender dig alligevel lidt vestøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.