Så sker det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. juni 2008

Anna-Rosa

Imorgen starter jeg simpelthen på job...8( Har faktisk haft det helt fint med det indtil nu, men kan da godt mærke idag at jeg har haft en underlig fornemmelse i maven..Nu er det ligesom bare slut med at gå derhjemme...Og det er fint for sådan en mor er jeg ikke, måske er det bare fordi man ved at man ALDRIG kommer til det igen, at det føles en anelse vemodigt...:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2008

Rasmine

Gisp! Så skal du ha' hænderne op a lommen igen... Glæder mig til at høre mere om jobbet, og glæder mig til de der kollektionsprøver. :P Kan sagtens følge dig i det med ikke at være den hjemmegående husmodertype, men kan også sagtens følge dig i at det er lidt vemodigt. (H) Mette - på vej i seng.

Anmeld

1. juni 2008

Anna-Rosa

Ahaj...det er du fandme ikke....på vej i seng da vel??? kl. er ikke engang ni!!! come on...har da savnet dig lidt mens du sang rapanden rasmus...:'(

Anmeld

1. juni 2008

Rasmine

FÅRK!
Skred i seng med Rasmus kl. 22.30, da kunne han ikke mere, kunne ikke finde ro i barnevognen.
Har været vågen en million milliard gange i nat, og kl. 6.30 mente den lille prins (ikke Lars) at vi skulle op.
Og så morgenmad, og så ellers bare nordpå, ca. 2 timer og 45 min. i bilen.
GAB!
Så JOW, Anja, jeg går sgu snart i seng, men sidder og bøvler med at skrive en masse tekst ud til den næste eksamen.
ÆV, printeren driller.

Mette - it-ælg

Anmeld

1. juni 2008

Anna-Rosa

hvornår er næste eksamen?

Anmeld

1. juni 2008

Rasmine

Anna-Rosa skriver:

hvornår er næste eksamen?

Problemformulering skal afleveres på fredag, opgaven skal afleveres d. 20 juni. Og så skal den forsvares mundtligt d. 25. +o(
Faget er KOL. Kommunikation, Organisation & Ledelse. >(

Anmeld

1. juni 2008

Sille

uhh.. ud i den virkelige verden igen.. det lyder grimt..;)
Sku faktisk også være startet i morgen men det vikariat jeg har fået det er blevet aflyst.
Men dte egentlig meget godt ( ik særlig godt økonomisk..8() fordi Freja overhoved ikke er kørt ind i dp endnu...

God arbejdslyst i morgen....:)

-sille

Anmeld

1. juni 2008

..

Heeey..

God arbejdslyst i morgen og velkommen til den virkelige verden.. Kan godt forstå du er trist - det var jeg sq også.. Det er faktisk ikke så slemt når man er i gang igen.

Held og lykke på dit nye job, håber du bliver glad for det8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.