Jeg søger :

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
659 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Risen

En enkel HVID dåbskjole gerne med lyserødt bånd til min lille pige. Er ligeglad om den kommer fra et hjem med dyr eller røg så længe den er i pæn stand og ikke er nikotin gul hehe.. Smid gerne et billede herind af den .. Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Risen

ingen der ligger inde med en dåbskjole ? 

Anmeld

9. april 2010

Lone Jakobsen

tror det er noget man passer på og ikke sælger.

jeg har da en som vi ikke skal bruge mere her. men jeg drømmer om at mine børn vil døbe deres børn i den. så der er lidt historie og nostalgi i det

Anmeld

9. april 2010

Risen

nutche skriver:

tror det er noget man passer på og ikke sælger.

jeg har da en som vi ikke skal bruge mere her. men jeg drømmer om at mine børn vil døbe deres børn i den. så der er lidt historie og nostalgi i det

Ja det kan jeg godt forstå .. Tænkte bare at det kunne være at der var nogle som lå inde med en alligevel.. 

Anmeld

9. april 2010

Lone Jakobsen

hvad med genbrugs forretninger? kan se du bor i kbh så burde det ikke være muligt? ellers har de nogen gange nedsatte modeller i fx. ønskebørn og babysam

Anmeld

9. april 2010

MM1987

Hej søde...

Har du prøvet trendsales, var li hurtigt inde og kigge og der var en del...

Der er ikke nogen i familien??

Jeg er så heldig at vi har en dåbskjole der er over 100 år gammel, men det betyder tilgengæld de skal døbes tidligt...

Stadig syg??

Anmeld

9. april 2010

Risen

nutche skriver:

hvad med genbrugs forretninger? kan se du bor i kbh så burde det ikke være muligt? ellers har de nogen gange nedsatte modeller i fx. ønskebørn og babysam

Ja det er en god idé .. Vil jeg prøve, men ville bare lige hører herinde først.. 

Anmeld

9. april 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Hej søde...

Har du prøvet trendsales, var li hurtigt inde og kigge og der var en del...

Der er ikke nogen i familien??

Jeg er så heldig at vi har en dåbskjole der er over 100 år gammel, men det betyder tilgengæld de skal døbes tidligt...

Stadig syg??

Tak for tippet.. Prøver lige at tage en kig derind.. 

Nope ikke noget familie tam tam til mig Synes de kjoler er så proppet med pynt og dimse dutter.. Vil godt bare have en simpel og enkelt hvid kjole.   

Jeps stadig syg, rimelig nederen når man skal til stor fødselsdag i morgen .. .. øv bøv

Anmeld

9. april 2010

Lone Jakobsen

sådan gør jeg også altid

Anmeld

9. april 2010

LotteGabriella

prøv lige at tjekke dette link, der er nogle søde dåbskjoler imellem...de er helt nye og ikke vanvittig dyre

http://www.sweet-design.dk/index.php?cPath=152_204&osCsid=e8f97b38b4a4a248287ec42c48fd9026

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.