TeeJay skriver:
Jeg er også total jeans-pige, så må nok snart overgive mig til at skulle ud og købe nogle vente bukser.
Vi skal til et par fester her i den nærmeste fremtid - inden vi vil fortælle at vi venter os - så nu er mit problem, hvad skal jeg tage på?
Jeg var i forvejen en rund pige, men jeg føler at midt fedt har flyttet sig så det sidder endnu mere på maven - kan jo ikke gå rundt og suge maven ind hele dagen!
Det får man altså og mega ondt i maven af at gå og gøre. Det gør jeg i hvert fald.
Nu har jeg ogsp altid været en smule overvægtig og er vant til at suge maven ind for at se nogen lunde tynd ud, og den vane er svær at lægge fra sig. Men det er jeg virkelig nødt til nu, fo rjeg får virkelig ondt i maven. Der er jo slet slet ikke plads til at suge maven ind længere, med alt det der sker derinde lige nu, så jeg må bare lade maven flyde 
Det er selvfølgelig lidt svært, hvis I har valgt ikke at ville fortælle det endnu... men måske du kan dække maven lidt ved at klæde dig i flere lag... altså måske med en lille jakke og en lang halskæde eller tørklæde, så fokus IKKE bliver på maven 
P.S. har lige købt en masse ventetøj på Trendsales (brugt tøj), så der kommer 1 par leggins, 2 afslapningsbukser, 1 cardigan/hættetrøje og 3 sommerbluser med posten en af dagene. Og det har nok kostet mig 600-700 kr. Det kan godt betale sig at købe brugt. Man kan jo ikke se at det er brugt alligevel!
Anmeld