Ventetøj - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.458 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Tanja Hedelund Jensen

Hejsa

Ville lige høreom der er andre der er begyndt at tænke på ventetøj. Jeg er nemlig allerede begynt at føle at jeg ikke kan være i mit tøj.

Er det mon min gravidit eller er jeg bare små fed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

misslea

Hejsa...

hehe.... tror det er helt naturligt, at man føler, at man er ved at vokse ud af tøjet ret tidligt... sådan har jeg det også lidt... selvom min mave er ret lille og jeg stadig vejer stort set det samme

Men jeg har gjort det, at jeg har købt en del løse bluser, lange undertrøjer og lange cardigans....!! Jeg går næsten kun i leggings med lidt lange bluser enten stramme eller løse... det synes jeg er mest rart!!!

HVis man køber tøj fra rigtige venteforretninge, synes jeg, at det er lidt for dyrt, og desuden heller ikke altid særlig pænt!!! Jeg vil gerne gå i det same tøj som jeg plejer, og derfor har jeg bare købt det i en str. større end normalt, så der er lidt mere plads ;-)

Det er jo også meget forskelligt, hvor hurtigt maven vokser, så det vil være forskelligt, hvornår folk får  brug for decideret ventetøj

Men ja - tror bestemt vi er mange, som føler det samme som dig... heheh!!!

Mange kærlige hilsner fra Lea 14+4

Anmeld

9. april 2010

Christina31

Jeg er 3. gangs gravid og har allerede taget 4,5 kg på. - Maven er blevet ret stor, så jeg kan slet ikke være i mit alm. tøj længere.

Jeg har været inde på esprit.dk samt H&M.dk, og bestille noget vente tøj. Det bliver dejligt med noget tøj, hvor der virkelig er plads til den voksende mave.

Anmeld

9. april 2010

VTL

Jeg går stadig i mit normale tøj selv om jeg er i uge 16. Har fået lidt mave på, men den kan heldigvis sagtens være der endnu ;-)

Anmeld

9. april 2010

oo

jeg har slet ikke taget på endnu, men tværtimod tabt mig lidt, men min mave er helt tydeligt anderledes og større end den plejer at være. jeg kan ikke rigtig holde ud at have strømpebukser på - og jeg går ALTID i kjole  - så jeg går i et par "ballonbukser" (jeg ved ikke hvad modetermen er for dem, men de er brede og har en slap elastik foroven) når jeg ikke lige tuller rundt i mine joggingbusker herhjemme. men der er elastikken begyndt at stramme

så jeg har altså bestilt for 1300 kr ventetøj igår på nettet

Anmeld

11. april 2010

Tama

Hejsa

Jeg er i uge 12 + 5 og min mave er ikke så stor men jeg kan slet ikke holde til mine cowboy bukser eller leggins der strammer så jeg har købt vente cowboy bukser og leggins i 2 størrelser større end normalt - bliver helt panisk hvis det bare strammer en smule om maven

Knus Tanja

Anmeld

21. april 2010

loralilly

Jeg er i dag 10+3, og det er faktisk allerede 3 uger siden, jeg købte mit første par ventebukser (jeans).

Jeg har altid været jeans-pige, og de almindelig strammer simpelthen for meget, også selvom det er med stretch.

Og i sidste uge købte jeg et par bukser mere, for nu går den da slet ikke mere. Jeg kan slet ikke have noget, der strammer bare lidt på maven.

Når jeg er hjemme, så går jeg meget i H&M træningsbukser, som har en bred blød elastik/rib i taljen, så de ikke strammer.

Det bviver også ret dyrt med alt det ventetøj, så jeg synes det er fint nok med joggingtøj til hjemmebrug.

Anmeld

22. april 2010

sus34

Jeg er i 13 + 2 og jeg har lige været ude og investere i nyt tøj idag, for det er ikke særligt behageligt at knappe mine bukser mere. :-)

Anmeld

23. april 2010

zara83

Hejsa

Jeg tror ikke jeg vil invistere i det vild store ventetøj.
Men kan godt give jer ret i at man ikke kan være i sit gamle tøj, selvom man måske ikke har taget på. Så arbejder maven på fuldskrue  Jeg føler engang imellem at jeg er 6 mdr. henne men er kun 12+0 uger henne. Hi hi

Kan kun give Misslea ret, lange undertrøje og leggins er bare et plus.

Nu er det jo snart sommer, så korte løse kjoler dem kan man få til ingenting også kan maven få lov til at vokse i dem.

Man kan få en masse lækre kjoler, lange undertrøje osv. inde på.  www.nelly.com

Held og lykke med jeres fine mave.

/ Zara

Anmeld

26. april 2010

frumor

Jeg heller også til leggins og tunikaer, så længe som muligt. Jeg vil gerne at der går længe inden nogen finder ud af det -især på arbejde. Jeg har taget 1 kg på. ofte tror jeg at der er mere væske ikroppen istarten af graviditeten og det er der er fylder og vejer.

Om aftenen ligner jeg en der er i 5 måned, men om morgenen ser det ikke så slemt ud. Andre der oplever det?

KH Frumor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.