Hvor ofte skifter i sutter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. juni 2008

Tut

Hej,

Hvor ofte køber i nye sutter og smidder de gamle ud?

(H) Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2008

Loggidut

jeg er rigtig dårlig til at gøre det, men tif har så også rimelig mange, og bruger dem ikke til så meget andet end at sove med...

men alligevel kan jeg godt mærke de snart skal skiftes...

så tak for reminderen...lol

knus fra sloggi, som virkelig har været en gris med den udskiftning

Anmeld

1. juni 2008

Mie A

jeg er også rigtig dårlig til at få skiftet dem ud, så mange gange bliver der først købt nye, fordi sutterne forsvinder på mystisk vis. Men ellers ryger de ud når de er klistrede...

Anmeld

1. juni 2008

ivfmarie

Åhhh - det er alt alt for sjældent! Men jeg er sgu for nærrig til at gøre det så tit som jeg burde. Frejer stjæler indimellem Maltes sutter og hun har den dumme vane at bide hul idem - og ryger de altså ud!

Anmeld

1. juni 2008

Muffinmus

hmmm køber temmelig tit nye selv om han kun bruger dem til at sove med... synes det er rart med nye sutter til ham:)
5+4

Anmeld

1. juni 2008

Anja

Ca en gang om ugen ryger alle sutter i en gryde og koges. Når de er kogt tjekker jeg dem og hvis de giver sig i gummiet ryger de ud ....

Tror jeg køber ca 4 nye om mdr.

Anmeld

1. juni 2008

Sille

når de er klamme..!! Ej jeg køber nye sutter sådan løbende.. af en eller anden grund forsvinder sutterne herhjemme... Fatter simpelthen ikke hvor de bliver af.. (?)(?)(?)

Anmeld

1. juni 2008

Millebasse

Tja,et par gange om ugen koger jeg sutterne og tjekker dem.. Men køber ofte nye sutter.. Synes de forsvinder herhjemme...... (?)

Anmeld

1. juni 2008

BellaT

Jeg køber tit sutter da de pist væk forsvinder lige pludselig. For aldrig nogensinde at vende tilbage. Meget mystisk8D! Forstår det ikke.
Nye sutter hver måned, cirka.

Knus fra Helle...

Anmeld

2. juni 2008

bette

jeg køber ikke særlig ofte sutter. dem jeg køber holder rigtig længe.. men det satme også nogle dyre nogen..
men jeg er nu glad for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.