flaskerne pakket væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. juni 2008

bette

jeps.. vaskede alle flaskerne af igår og satte dem i sterelisatoren..
og nu er de gemt væk.. underligt at tænke på at mikkel ikke er så lille mere..
har ventet længe med at pakke dem væk.. måske fordi jeg gerne vil holde fast i at han er min lille baby, men han er jo ved at være et barn nu..
puha tiden går stærkt..
har i andre pakket flaskerne væk eller er de der stadig lidt?:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2008

Tikki

halløj - ja, de er så store lige pludselig. Jeg havde faktisk gemt flaskerne lidt væk et par måneder, for hun ville ikke have dem.......men så ville hun pludseligt godt igen og da jeg ikke kan få hende til at drikke mælk, så får hun stadig ca. 150 ml. mme som aftenflaske. Hvis hun så vågner kl. 5, som hun godt kan finde på en gang i mellem, så får hun en flaske igen og bliver puttet og sover så til 7.30....hvis jeg er heldig......så det gør jeg altså en gang i mellem, må jeg indrømme, når jeg trænger til lidt morgensøvn ;) Men ellers er det kun en lille aftenflaske, som vi bruger her.

Anmeld

1. juni 2008

Nadi

Vi har dem stadig fremme til en gang vælling om aftenen. Men jeg har tænkt på hvor længe han skal blive ved med at have det?

Igår fik jeg ham til at falde i søvn i sin egen seng og ikke hos mig eller far :D Var meget stolt af min søn, og det tog kun en times tid. Så håber at det er fremtiden herhjemme...

-Nadia

Anmeld

1. juni 2008

BellaT

Pyha, min dårlige samvittighed!
Jeg giver stadig Phillip 40-60 ml morgen og aften og så vælling til natten. Og hvorfor? Fordi han gerne vil. Men! Nok også fordi jeg ikke vil slippe babyen.:$:$:$
Der er jo ikke rigtig nogen grund til det længere. Han drikker fint mælk og vand af glas. Og når han kun gider drikke ca. 40 ml så er det jo ikke et stort behov fra hans side...
Okay, imorgen dropper jeg morgenflasken.:) Sådan. Han mangler det jo ikke.

Knus fra Helle -som lige fik sparket sig sammen...

Anmeld

1. juni 2008

Plysbjørnen

Vi bruger dem stadig til vand om natten... men ellers ikke... Det er ganske enkelt fordi jeg synes det er nemmere at give vand af sutflasken om natten en at side og fumle med et kop...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 20+5

Anmeld

2. juni 2008

Lise

Her siger vi stadig godnat med 200 ml mme. Det får barnet der er helt oppe at køre til at falde ned og blive rolig og træt. Men nu har jeg jo et sultent barn - det er netop lykkedes mig at kvitte natteflasken, så nu sover han da en form for igennem :) Det er fremskridt.. vil til at trappe ned på indholdet af mme-pulver i flasken, så det bliver tyndere og tyndere. Det gjorde jeg med natteflasken, og så glemte han den selv en nat...

Hvis de gerne vil have den flaske, er der så noget problem i at give den? Jeg mener, de skal jo stadig have de 400 ml mme dagligt - så er det da en oplagt måde at få dem i ungen på, hvis den ellers vil tage flasken. Jeg har hele tiden sagt at jeg bare gerne ville have den væk senest når han bliver et år - har stadig 1½ mdr at køre på :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.