Så er sommeren officielt over os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juni 2008

Hyner

1.Juni siger kalenderen og sommeren er kommet.....
Og hvor har den været ventet med længsel...
Men hvad skal i få sommeren til at gå med???? Ferie i costa del baghave eller skal i udenbys/udenlands???? Vi har nok rigeligt herhjemme til at komme udenlands... Men mon ikke vi kunne låne de gamles campingvogn i en forlænget weekend(?)

Ønsker ihvert fald Jer alle en dejlig sommer med skjønne vejr og højt humør...
Krams Henriette....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2008

Lise

Ja, det er sommer, og vejret er ovenikøbet dejligt (nyd det så længe det varer). :)

Ja, hvad skal vi dog få tiden til at gå med??? Imorgen starter jeg på arbejde. Det er en helt uoverskuelig tanke efter så lang tid udenfor arbejdsmarkedet. Men også lidt dejligt. Om fire uger rejser vi til Toscana i 14 dage...det skal blive dejligt med lækker mad, vin, sol og afslapning (om Simon tillader os at slappe af (/han vil gerne gå, og vi skal bo på en bjergsskråning så vidt jeg ved, og der er svømmepøl)). Når vi kommer hjem ved jeg endnu ikke om jeg stadig har ferie, eller jeg skal på arbejde igen med det samme... hvis jeg skal på arbejde igen, så var det den sommerferie :S Og så har vi jo lige en et-årsfødselar der skal fejres :)

Lise

Anmeld

1. juni 2008

bette

tjaa.. er skal vist ikke ske det helt vilde i sommeferien for os..
skal starte op på job igen og har ik mere ferie at tage af... men min mand har 3 ugers ferie.. og jeg har jo tidligt fri.. så mon ikke vi kan hitte ud af noget hyggeligt..
næste år skal vi vist til rom.. skal jo på bryllupsrejse.. men vi ville vente til mikkel var gammel nok til at blive hos farfar og farmor.. så skal vi have os en uges looooooveee.. haha

ellers skal vi nok ik det helt vilde i sommerferien

Anmeld

1. juni 2008

Tikki

Ja, det er så vildt :-o

Vi skal til Bornholm 1 uge og så skal manden på dykkerferie 1 uge til Sverige. Jeg er jo sådan set i nogen forstand startet på arbejde, da jeg passer 2 børn ekstra hver dag som en slags "hjemmepædagog", så jeg kan ikke bare lige tage fri. Så ud over Bornholm og hygge med ungerne, så kommer min mor 1 uge :-o...nå, ja det plejer jo at gå godt nok :D og vi skal til 4 bryllupper, polterabend, fødselsdage og jeg skal komme efter dig.....så en rolig sommer bliver det ikke, men det er jo også bare dejligt med oplevelser, når nu man har udsigt til at gå hjemme lææææænge endnu :P

Anmeld

1. juni 2008

Juniors mor

Det er skønt med sommer - dejligt at kunne være ude det meste af dagen, og man kan virkelig se, at Julie elsker det (L)
Hvis alt visum-halløj går i orden rejser vi til North Carolina på torsdag og bliver derovre til oktober. Kæresten skal arbejde og jeg skal være hjemmegående husmor helt til oktober. Lige nu er jeg igang med at pakke til 4 mdr - hvilket jeg synes er lidt svært......

Helle - der snart vil smutte ud i haven til resten af familien...

Anmeld

1. juni 2008

Nadi

Vi skal nok også låne de gamles campingvogn og en tur ud i det ganske danske land. Tror Oliver ville nyde det, og det vil vi helt sikkert også. Vi skal også en tur i sommehus og ellers skal vi bare arbejde!

Tak i lige måde :D

-Nadia

Anmeld

1. juni 2008

Millebasse

Ja,dejligt dejligt dejligt med sommer og sol!! Vi skal i sommerhus i SKagen en uge sammen med et vennepar og deres dreng. Og så skal vi til Englang en weekend til søskendeweekend med svigermekanikken :)
Ellers skal vi bare slappe af,arbejde og nyde vejret og hinanden og måske få lavet lidt på huset... :)

Camilla - solbrændt da hun har spenderet en hel dag på Padborg Park!! :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.