Det vi har tænkt, er at han ikke nødvendigvis skal sidde "på første række"... Men have mulighed for at komme og gå som han har lyst til...
Lige hvad blod og "snask" angår, så er det mere klamt at slagte dyr, og det rager ham en høstblomst... Han har jo en alder hvor bæ, bræk og blod ikke er noget han synes er skummelt, bare noget der findes.
Og interessant at nogen er frarådet at tage en 16 årig??? med til fødsel... Hun er da fuldt ud selv fysisk klar til at føde, jeg var 18 eller 19 da jeg var med til en fødsel, og det var en kanon fed oplevelse...
Men jeg hører gerne fra nogen som selv har haft børn med, jeg har en klar fornemmelse af hvad min søn kan "bære/klare" så det er nok ikke den store betænkning på det punkt. Det er nok de mere praktiske ting, der fylder mit hoved.
En grund til at vælge at tage børn med er, at det er naturligt at føde. Alle bliver jo født.
Sådan har vi det også med døden... Vores unger er med til at sige farvel når vores nærmeste dør, de ser liget osv. Intet skjult og fuld åbenhed. Sådan synes vi det bør være, når man skal herfra, men også når man kommer hertil..
Anmeld