Mig igen med de tattoo's Farve eller ikke farve i den her ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Muffinmus

Jamen jeg synes farver er fedt...har selv farve i min den ene mens dena nden er sort og synes sgu den med farve er langt federe at se på...og farverne nu til dags holder ikke helt så ringe som de gjorde engang:-)

Og kan da anbefale tyrkis, lysere lilla og lign farver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Pia.

Tak for alle jeres svar... Har 3 blomster på mit håndled kun med sort skygge i... Dem overvejer jeg at lægge farve i - Måske hvis jeg tør - er så dårlige til at tage beslutninger ..

Anmeld

8. april 2010

Pia.

forresten 22 stemmer - 50/50 hmmmm.... det blev jeg ikke klogere af *GGGG*

Anmeld

8. april 2010

Delilah

Har stemt uden farve men jeg er også helt vild med sort/hvid tusser.. Syntes de har sådan en helt speciel æstetik over dem

Anmeld

8. april 2010

Soap

Den med farverne blir matte syns jeg ikke skal være grundlaget for om man får farve i eller ej 

Jeg har farvetatoveringer som er 13 år gamle som stadigt stråler 

Det har altså meget at sige hvilke farver som det blir brugt og hvor meget du selv plejer (fugter) din hud 

Klar til farve her i øvrigt men det havde du nok lugtet 

Anmeld

8. april 2010

Stumpen

Jeg har stemt uden, da jeg ikke synes om farvede tusser... Kun når det symbolisere noget, mener det er dig der har farvede stjerner -et for hvert barn/køn.. Det kan jeg lide, men ellers er farvede tusser ikke mig...

Anja..

Anmeld

8. april 2010

Pia.

Stumpen skriver:

Jeg har stemt uden, da jeg ikke synes om farvede tusser... Kun når det symbolisere noget, mener det er dig der har farvede stjerner -et for hvert barn/køn.. Det kan jeg lide, men ellers er farvede tusser ikke mig...

Anja..

Det er ikke mig med stjernerne - har lige glemt navnet på den person der har stjernerne .... hmm hvad pokker er det nu hun hedder....

Anmeld

8. april 2010

Stumpen

Pia. skriver:

Det er ikke mig med stjernerne - har lige glemt navnet på den person der har stjernerne .... hmm hvad pokker er det nu hun hedder....

Jo er det ikke Tina??

Anmeld

8. april 2010

Pia.

Stumpen skriver:

Jo er det ikke Tina??

jo det er det da

Anmeld

8. april 2010

Mathilde

Årh dine sommerfugle er bare så flotte! Jeg synes det ville være super flot med farve...!

Jeg overvejer selv at få en lyserød eller lilla sommerfugl som skal symbolisere min datter og evt skrive hendes navn ved siden af på en eller anden måde. Får jeg så flere børn, kan der jo nemt tilføjes en sommerfugl mere med farve efter hvad køn barnet er nå det var jo ikke det du spurgte om

Men ja, jeg stemmer på at der skal farve i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.