Mig igen med de tattoo's Farve eller ikke farve i den her ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal de forblive sorte eller skal der farverI ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.687 visninger
30 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Pia.

Se lige bort fra mit fedtede spegl  (det er ikke en del af min tus ) og at den på venstre side er helt ny og meget fedtet, på det her billede... (fra sidste år)

Men skal de forblive sorte eller ville det se fedt ud med farve I ?

Knus Pia, som vist keder sig lidt i dag...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

betski

Jeg er blevet vild med farvet tusser, så jeg synes hel sikkert du skal få dem farvet

Anmeld

8. april 2010

Nanna1985

Hvor er dine tusser FEDE Har selv lige fået lavet en på foden her for 4 dage siden Min aller første tus

Jeg har stemt at du skal lave dem være som de er nu Synes det er synd at putte farve i dem og når man har farve i dem, så er det bare så vigtig at ens tøj passer sammen med..

Skulle os have farve i mine 4 blomster på foden, men valgte at lade vær..

Anmeld

8. april 2010

Risen

Har skrevet uden farve, ikke fordi jeg sys det er grimt, tværtimod , men fordi at efter nogle år med farvetatoo skal man ind og have farvet det op igen eller er de så matte.. 

Anmeld

8. april 2010

trine3112

Jeg har stemt blankt. Jeg er selv til sorte, men synes farvede kan være flotte (på andre)

/Trine

Anmeld

8. april 2010

Pia.

Risen skriver:

Har skrevet uden farve, ikke fordi jeg sys det er grimt, tværtimod , men fordi at efter nogle år med farvetatoo skal man ind og have farvet det op igen eller er de så matte.. 

Ja, der har du selvfølgelig fat i noget rigtigt... det havde jeg ikke tænkt på - grunden til jeg pludselig har fået en idé om at der MÅSKE skulle farve I er at jeg fik set en med farvede sommerfugle den anden dag - og så fik jeg helt lyst, men omvendt har jeg jo også set nogle hvis farve er falmet så meget at de bliver grimme...

Tak for dit svar...

Knus fra Pia.

Anmeld

8. april 2010

Mikkelmusen

Farve!!

Anmeld

8. april 2010

Pia.

Nanna1985 skriver:

Hvor er dine tusser FEDE Har selv lige fået lavet en på foden her for 4 dage siden Min aller første tus

Jeg har stemt at du skal lave dem være som de er nu Synes det er synd at putte farve i dem og når man har farve i dem, så er det bare så vigtig at ens tøj passer sammen med..

Skulle os have farve i mine 4 blomster på foden, men valgte at lade vær..

Har du ikke et billede af den - vil rigtig gerne se den Og tak for dit svar

Jeg har også en på foden - den kommer her...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. april 2010

betski

Pia. skriver:

Ja, der har du selvfølgelig fat i noget rigtigt... det havde jeg ikke tænkt på - grunden til jeg pludselig har fået en idé om at der MÅSKE skulle farve I er at jeg fik set en med farvede sommerfugle den anden dag - og så fik jeg helt lyst, men omvendt har jeg jo også set nogle hvis farve er falmet så meget at de bliver grimme...

Tak for dit svar...

Knus fra Pia.

Men handler det så bare ikke om, at man får dem farvet op? Vi farver jo også vores hår flere gange Jeg synes bare det ser super fedt ud med farve i. Og tror ikke tøjvalg på nogen måde vil blive et problem. Synes det er nogle flotte tusser du har og er kun lidt misundelig

Anmeld

8. april 2010

Pia.

duddi. skriver:

Men handler det så bare ikke om, at man får dem farvet op? Vi farver jo også vores hår flere gange Jeg synes bare det ser super fedt ud med farve i. Og tror ikke tøjvalg på nogen måde vil blive et problem. Synes det er nogle flotte tusser du har og er kun lidt misundelig

Jo det er rigtigt... Syntes det er svært - ved jo hvordan de ser ud nu - men aner ikke hvordan de kommer til at se ud med farve I - Og så er spøgsmålet også hvilke farver skal der i ? - Ja sikke et luksus problem... Nej tror heller ikke tøjet bliver noget problem...

Nå jeg må tænke lidt videre... Og tak for de flotte ord...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.