4. kvartals fødende i Aalborg området?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

zara83

Hejsa

Jeg har termin d. 5 november og regner med at skulle flytte til Aalborg inden jeg skal føde.

/ Zara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Sakris

Jeg er fra Aalborg og førstegangsfødende i slutningen af december. Jeg vidste ikke man kunne føde i vand på Aalborg sygehus. Men det fortæller jordmoderen nok om, når jeg engang skal møde hende...

Angelmom, må give dig ret. Har ikke selv prøvet at føde før, men synes ikke så godt om at folk bare for kejsersnit på grund af mangel på overskud. Ville selv også kun vælge det, hvis det var den absolutte anbefalede løsning!

Anmeld

13. maj 2010

mor_sabina

Jeg er 2. gangsfødende og har termin d 28. december. Bor i Hobro så det er jo ikke langt fra Aab

Angående nervøsitet, så synes jeg du skal se det som noget positivt, det betyder jo bare at du bekymrer dig om den lille ny. Hvis det er fødslen der bekymrer dig, så husk hvor mange der har gjort det før dig og hvor meget smertestillende du har i baghånden hvis det bliver uudholdeligt. Håber du kan bruge nogle af disse tanker positivt.
(men vil lige sige dig, at denne bekymring er det lod man har som mor, og det fortsætter)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.