men kan dog lige tilføje til første gangs fødene, oplevelsen af føde naturligt er den smukkeste og største oplevelse en kvinde kan opnå her i livet, og bagefter når urkvinden har lagt sig og så syntes man at de ve smerter var de smukkeste man har oplevet!!
også er det rent faktisk osse helt moralsk lovligt at bande og svole faren til sit barn meget langt væk..
Jeg syntes at det var en ufattelige smuk oplevelse, at presse et helt nyt lille menneske ud af sin krop! jeg ville meget gerne have født min søn i vand, men måtte ikke, oversagen er ikke at det er smerte lindrene men at jeg hele mit liv har brugt mange timer på vandet, og i vandet , og langs vandet, ( er gamle sejler, og kommer ud af en sømands familie som kan trækkes helt tilbage til vikning tiden) så jeg ville have født min søn i vand, men måtte ikke får min daværende fødels læge, men vil ufattelige gerne føde mit andet barn i vand, da vand er en naturlig del af mig..
Men kan ikke få grønt lys til at føde naturligt før august måske først i midten af september..
Jeg er modstander af kejersnit, da kejersnit kun skal forbeholdes en akut eller en medicinsk grund og ikke fordi at kvinden ikke kan overskue smerterne, kan hun ikke overskue smerterne kan hun heller ikke overskue rollen som mor!!
Alle de ve smerter er sgu det hele værd, når først man ligger der med sit eget barn ,mellem sine bryster!! så glemmer man helt smerte helvede, men igen smerternes kraft er forskellig fra kvinde til kvinde, de har ikke skramt mig til at gøre det igen!!
Min søn har haft en periode hvor han har gået mig op i at hvor babyen kom fra, og etc. og jeg har sagt kærligt til ham hver eneste gange " du var sgu alle smerterne værd!! og jeg ville gerne gøre det igen for dig!" osse selvom at de var ved at tage livet af mig og min søn, selvom at jeg havde en smertefuld og komplicerede første fødels, har det ikke skramt mig til at gøre det igen!!
Anmeld