Hvornår fødte i afstemning? :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Corn

Førstemand er født 36+0, jeg nåede ikke at pakke tasken, da det jo var min første dag på barsel....

Andenmanden kom 38+6 og der havde jeg lige hurtigt smidt ekstra bukser til mig, og tøj til baby i liften, fordi vi skulle hjem med det samme igen...

Her tredje gang pakker jeg en nød-taske, men jeg håber på at føde hjemme, men skulle det ende med en tur på sygehuset, så orker jeg ikke at panikke over at skulle til at pakke og få anbragt de to store i sikre hænder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Maria.

Jeg fødte i uge 40, helt præcist 39+4, og havde ikke pakket noget som helst - ved ikke rigtig hvorfor, men manden blev sendt hjem efter det så snart jeg havde født..

Jeg regner med at pakke tasken i uge 37 denne gang..

Anmeld

8. april 2010

LotteGabriella

Jeg fødte i uge 39+0, så det var bare dejligt at få hende ud før tid

Anmeld

8. april 2010

line melias mor

gik 14 dage over tid og så blev jeg sat i gang troede hele tiden jeg fik begyndene veer de sidste to måneder men var ikk i tvivl da de så endelig kom

Anmeld

8. april 2010

tb

jeg fødte 42+0 med den første, ved akut kejsersnit.. hun lå forkert og var rimelig stor så ingen vendingsforsøg til mig..

håber rigtig meget på at føde 'normalt' denne gang, og da helst lige lidt inden termin

Anmeld

8. april 2010

Kala

Jeg blev sat i gang i 38+0 pga. tårnhøjt blodtryk. Vandet gik 38+1 og 38+2 kom min dreng til verden ved akut kejsersnit da moderkagen havde løsnet sig.

Anmeld

8. april 2010

Dictes mor

Jeg fik min lille datter præcis på terminsdatoen

Anmeld

8. april 2010

Livsmor

Fødte i uge 31+5 ved AKS pga HELLP

Anmeld

8. april 2010

Liljesilas

Livsmor skriver:

Fødte i uge 31+5 ved AKS pga HELLP

Hvad betyder HELLP?

Anmeld

8. april 2010

NinaNymannMadsen

fødte 38+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.