Første nattevagt/væk fra William

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. maj 2008

Muffinmus

Så fik jeg min første nattevagt. Har virkelig gruet for det og vidste den ville komme i dag jo. PUHA.
Jeg har det dælme underligt med at være SÅ langt væk fra ham.
DEt er jo allerførste nat uden ham og hans uden sin mor.
Men det der bekymrer mig er at min kære mand jo høre af h.. til.
Han hører ikke knægten pive om natten og at han er vågen om morgnen. DEt er ikke hans skyld, han har bare nedsat hørelse og derfro frygter jeg abre min stakkels lille dreng skal hyle længe inden han vågner af det. ØV.
EJ, det kommer sikkert til at gå fint, men når man ved ens knægt næsten aldrig sover igennem bliver man lidt nervøs jo:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2008

Mie A

Jeg har også altid været meget bange for at Steffen ikke skulle høre børnene om natten, når jeg ikke var der. For ligesom din mand, så hører han dem heller ikke når de vågner. Men når jeg ikke er der, så kan han sagtens vågne... mærkeligt, men det er nok fordi at når jeg er der, så ved han at han ikke behøver at høre dem.
God arbejdslyst :)

Anmeld

31. maj 2008

Muffinmus

I know....
Håber også hans hørelse på magisk vis bliver bedre hen over natten, men tvivler dog.
Nå, men de 2 må jo lære at klare sig uden mig i ny og næ selv om det er hårdt i starten. Har virkeligt ikke et behov for at være foruden min dreng.
Maria- blop 5+3

Anmeld

31. maj 2008

Loggidut

på med baby alarmen, og fuld knald på volumen...det kan da ihvertfald nærmest vække de døde herhjemme!

god nattevagt, og held og lykke med farmand og børn

Anmeld

31. maj 2008

Nadi

Jeg tror også at Jens nok skal klare den! Og ja gør som Loggi siger, det var da egentlig en god ide... Bare jeg havde tænkt på det :P

Rigtig god nattevagt!

-Nadia

Anmeld

31. maj 2008

ivfmarie

Når først farmand ved at det er ham der er 100 % natteansvarlig, så skal han nok vågne. Sådan er det i hvertfald med min aldeles døve/selektivt hørnede mand. Da jeg lige var opereret i foden var han nattevagt, og han var forbløffende hurtigt ude af sengen så snart der var lyde fra børneværelset, selvom jeg under normale omstændigheder skal trille ham ud over sengekanten før han vågner op og går derind!
Håber vagten/natten er gået uden problemer

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.