så er vi hjemvendt fra fårup igen...lol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. maj 2008

Loggidut

og nu har tif sgu prøvet hendes første karuseller...

først 3 gange i river rafting, og derefter en tur med mutter her i flyvemaskiner, og til sidst en lang togtur...ark det var fedt...desuden er hun blevet fyldt med nuggets, is og sluch ice...(aj jeg er så ringe en mor) men så fornuftig som jeg var, havde jeg jo taget mad og drikke med til barnet. problemet var bare at klokken to kogte alt maden, selv om de lå på fryseelementer...lol...så tif måtte igang med hendes første fastfood dag!

og hun åd...så mon ikke hun bliver glad for en gang kartofler i morgen!

well, Charistian og hans kammy rendte selv hele dagen, og det var kun når de var sultne at vi så dem!

så alt i alt en hamrende fed tur...og nu vil jeg smide et par billeder ind i mit album, af vores dejlige dag.

knus fra sloggi, som nu er helstegt/rød/ og godt øm i benene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2008

bette

hah du var vist lidt hurtigere end mig til at skrive det indlæg.. ;)
jamen hvor er det fedt i havde en god tur.. haha kunne lige forstille mig dig sidde i en flyver.. hehe..8D

uhh du må være blevet lidt rød ja.. det har delme været varmt idag..
sidder stadig i badetøj... orker ik at gå i bad og få andet tøj på.. :(

krammer

Anmeld

31. maj 2008

Loggidut

harhh...ja efter sådan en lummer dag er man bare færdig

og den der med flyveren...hmmm, rent faktisk, spurgte jeg damen som styrrede den maskine, om hun var sikker på om jeg kunne have min bagdel der i...og hun mente ja...så måtte jeg jo spørge hende om hun så havde en dåseåbner i baglommen i det tilfællede at jeg ikke kunne komme ud igen, og damen fornøjede sig gevaldigt!

min veninde ligger inde med billeder fra flyveturen, dem glæder jeg mig rimelig meget til at se!

Anmeld

31. maj 2008

bette

haha ja lidt pinligt at sidde fast der... ej kunne lige se det for mig..8D

men dejligt at i havde en super god tur. :D

Anmeld

31. maj 2008

Nadi

Ej det lyder som en konge-tur! Håber snart vi har tid og penge til at ta afsted. Men ved bare ikke hvor sjovt det er for Oliver når han fatter hat af hvad der foregår! Men jeg eeeeeeellllssssssker at være i sommerlande, man er vel stadig i kontakt med sit indre barn ;)

Dejligt at høre det var en god tur, og det med at du er en dårlig mor det kan jeg ikke se. For alternativet var vel at Tif slet ingen ting fik!

-Nadi

Anmeld

31. maj 2008

Loggidut

ja der har du nok ret...og self får de noget ud af det...tif har i hvertfald hygget sig el-gigante!

Anmeld

31. maj 2008

ivfmarie

Er man ikke bare verdens bedste mor efter sådaqn en dag!? ;)
Altså.. det er vi jo altid - men det føles lidt ekstra fedt når der lige er overskud til at give ungerne en fed oplevelse!
Vi har været på Hjalleup Marked - og jeg skal love for at det var alletiders for ungerne! Så Nadi, de små kan sagtens have en masse fornøjelse af en tur i Fårup eller lign - de bliver jo underholdt af alt det der sker omkring dem. Og en tur i trampolin/hoppepude er da et sikkert hit.

Godnat - håber ikke at skuldrene er svedet helt af ;)

(H) Marie - der har brugt solcreme, og derfor ikke er brændt af...(C)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.