på tur (trodsede jer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

246 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. maj 2008

bette

ja vi tog i vestbadet idag alligevel.. mikkel var dog kun i vandet i kort tid..
det var som i sagde lidt koldt.. men damn oppe over vandet var der jo mega hedt..
mikkel blev smurt ind i solcreme et par gange... legede i sandkassen.. og forsøgte at erobre de andres håndklæder og ting.. haha..
han hyggede sig gevaldigt derude.. og mor og far fik en omgang sol..
det var en suuuper hyggelig tur..

og så siger min mand lige pludselig til mig "damn du er lækker skat... jeg elsker dig" (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2008

Nadi

Jeg var faktisk også lige ved at spørge min mand om vi skulle ta derud. Så kunne vi have taget afsted sammen :D Men nu sidder vi ude ved mine forældre og kan høre dem der er i Vestbadet :)

Nøj hvor en dejlig kommentar fra din mand (L) De er sgu ikke helt tossede engang imellem!

-Nadia

Anmeld

31. maj 2008

bette

Nadi skriver:

Jeg var faktisk også lige ved at spørge min mand om vi skulle ta derud. Så kunne vi have taget afsted sammen :D Men nu sidder vi ude ved mine forældre og kan høre dem der er i Vestbadet :)

Nøj hvor en dejlig kommentar fra din mand (L) De er sgu ikke helt tossede engang imellem!

-Nadia

det kunne da have været rigtig hyggeligt.. :D
hehe han sagde også senere at jeg havde et mega kønt ansigt.. også derfor jeg skulle være hans brud.. hehe
han vælger efter ansigtet , fordi at når en kvindekrop har fået 2 børn eller lign.. kan man ikke forvente at den ser super smuk ud.. men ansigtet vil stadig være lige så pænt:D:D

Anmeld

31. maj 2008

Loggidut

oh, så lækker en dag, så forstår jeg bedre du ikke er kommet af badetøjet endnu...lol

hils lige manden og sig han godt kan lære lidt fra sig til andre mænd!

Anmeld

31. maj 2008

bette

Loggidut skriver:

oh, så lækker en dag, så forstår jeg bedre du ikke er kommet af badetøjet endnu...lol

hils lige manden og sig han godt kan lære lidt fra sig til andre mænd!

haha det vil jeg så gøre..
ja har da fået lidt sol må man sige.. men det er nu mest armene og skulderne der har fået en del farve.. bla når jeg går tur med mikkel så er det jo kun dem der er fri i solens stråler.. ser lidt underligt ud iforhold til resten af kroppen.. haha

men jo skøøøn dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.