Uge 39 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Mette.

mayapigen skriver:

Det må være rigtig dejligt, at du ikke har haft det svært. Synes de fleste oplever, at de sidste måneder er hårde. Ja jeg har det på samme måde, selv om jeg er i uge 30. Jeg var inde på en rundvisning på Aalborg sygehus, hvor vi så hvor vi skulle føde mm. Der må jeg da indrømme, at der kom lidt panik over mig - fordi man netop er rimelig tæt på, og så står der bare seng med iltmasker over... Men det hele skal nok gå, og sikkert også nemmer end vi tror

Vi er vidst bare blandt de heldige som skal have lov at have en nem graviditet.. Hurra for det ! Jeg har ikke været til rundvisning på Skejby, hvor jeg skal føde, men til gengæld skulle vi pakke tasken som vi skal have med os. Vi pakkede den i weekenden, og hold da op hvor er det pludselig tæt på, når alt tøj til hende skulle vaskes og pakkes ned. Men det er alligevel en skøn følelse at maven ikke skal være der så længe endnu.

Jeg tror nu også nok vi skal klare den det er vist et spørgsmål om at prøve ikke at gøre det værre end det er. Jeg tror vi kan klare det, når alle andre før os har klaret sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Mette.

Mettemus skriver:

Flot, flot, flot!!! Og strækmærker hvor????

- Mette

Tak for de søde ord .. Jeg har fået, faktisk 3 nu, små stærkmærker lige under navlen.. De er heldigvis ikke så tydelige, så nu får maven ekstra olie også håber jeg de bliver ved det .. Men i sidste ende er det nok det hele værd, når vi forhåbentligt snart får en lille prinsesse ud af det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.