Uge 39 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.011 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Mette.

Så nåede jeg endelig uge 39 - og desværre også de 2 første stærkmærker! Æv, jeg håbede lige jeg slap..

Jeg håber og glæder mig helt vildt til hun forhåbentligt snart kommer ud fra hulen, men jeg synes ikke rigtigt maven flytter sig længere ned.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

BinaMor

wauw den er ski flot når du er så langt henne

Anmeld

7. april 2010

Liljesilas

Mette. skriver:

Så nåede jeg endelig uge 39 - og desværre også de 2 første stærkmærker! Æv, jeg håbede lige jeg slap..

Jeg håber og glæder mig helt vildt til hun forhåbentligt snart kommer ud fra hulen, men jeg synes ikke rigtigt maven flytter sig længere ned.. 

Hold da op en super flot mave. Nøj så er du godt nok tæt på nu... Det må være så dejligt. Er det hårdt med sådan en stor mave?

Anmeld

7. april 2010

Mette.

Ja, det er rigtig tæt på og lidt svært at forstå Jeg tror ikke rigtigt det går op for os hun snart kommer ud - hvertfald ikke før vi står i det.

Men nej, jeg har faktisk slet ikke været besværet. Jeg sover stadig 9 timer i streg om natten, uden overhovedet at vågne, jeg har ikke fået vand i kroppen og generelt har jeg det som da jeg var 20 uger henne, så jeg vil bestemt ikke brokke mig. En dejlig nem graviditet - jeg krydser fingre for fødsel bliver ligeså nem.. Men du nærmer dig da også termin. Pludselig er tiden bare gået selvom den oftest føles lang

mayapigen skriver:

Hold da op en super flot mave. Nøj så er du godt nok tæt på nu... Det må være så dejligt. Er det hårdt med sådan en stor mave?

Anmeld

7. april 2010

B&J

Ejj hvor har du bare en super fin mave  og tak for opskriften

Anmeld

7. april 2010

Mette.

B&J skriver:

Ejj hvor har du bare en super fin mave  og tak for opskriften

Tak for de søde ord  .. Og et var så lidt, den er super nem og virkelig lækker! Jeg bliver helt i humør til selv at gå i gang  .. 

Anmeld

7. april 2010

Liljesilas

Mette. skriver:

Ja, det er rigtig tæt på og lidt svært at forstå Jeg tror ikke rigtigt det går op for os hun snart kommer ud - hvertfald ikke før vi står i det.

Men nej, jeg har faktisk slet ikke været besværet. Jeg sover stadig 9 timer i streg om natten, uden overhovedet at vågne, jeg har ikke fået vand i kroppen og generelt har jeg det som da jeg var 20 uger henne, så jeg vil bestemt ikke brokke mig. En dejlig nem graviditet - jeg krydser fingre for fødsel bliver ligeså nem.. Men du nærmer dig da også termin. Pludselig er tiden bare gået selvom den oftest føles lang

Det må være rigtig dejligt, at du ikke har haft det svært. Synes de fleste oplever, at de sidste måneder er hårde. Ja jeg har det på samme måde, selv om jeg er i uge 30. Jeg var inde på en rundvisning på Aalborg sygehus, hvor vi så hvor vi skulle føde mm. Der må jeg da indrømme, at der kom lidt panik over mig - fordi man netop er rimelig tæt på, og så står der bare seng med iltmasker over... Men det hele skal nok gå, og sikkert også nemmer end vi tror

Anmeld

7. april 2010

FrkC

Mette. skriver:

Wauw !!! Sikke en utrolig flot mave !!

Anmeld

7. april 2010

Loa

Sådan en mave vil jeg også have når jeg er 39 uger henne

Anmeld

7. april 2010

Mettemus

Flot, flot, flot!!! Og strækmærker hvor????

- Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.