Sommerbal, afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

ivfmarie

Klock skriver:

Jeg skælder ikke ud...

Grunden til at jeg skriver I var faktisk at der ikke var en eneste der protesterede over at der blev åbnet op for en ny fest selv om i godt viste at jeg var ved at planlægge en...

Betina

Den ene udelukker jo ikke den anden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Nadi

Jeg er klar på en fest i august, synes ikke rigtig lige jeg kan overskue noget før.

Maj er fuldstændig booket, hvilket den er hvert år. Juni skal vi have huset ordnet og holde barnedåb. Juli har vores unger jo fødselsdag + sommerferie. August = perfekt, det er september nu også. Så om det bliver august eller september er vist et fedt for mig!

Anmeld

8. april 2010

BK

ivfmarie skriver:

Den ene udelukker jo ikke den anden!

Næ det gør det måske ikke...

Jeg synes bare ikke det er særlig fedt at der bliver snakket om en ny fest i Juni/Juli/August, når i ved jeg er ved at planlægge en d. 29. maj.

Derfor valgte jeg lidt at sige okay, folk vil åbenbart hellere feste senere end hos mig...

Anmeld

8. april 2010

Louise mortil4

Klock skriver:

Jeg synes bare ikke det er særlig fedt at der bliver snakket om en ny fest i Juni/Juli/August, når i ved jeg er ved at planlægge en d. 29. maj.

Derfor valgte jeg lidt at sige okay, folk vil åbenbart hellere feste senere end hos mig...

Der sker da ikke noget ved at der bliver holdt en fest mere senere end din. Så er der mulighed for at dem der ikke kan hos dig kan komme med til den anden i stedet. Jeg kan da ikke se nogen grund til at blive fornærmet og sige du ikke vil holde festen alligevel bare fordi der er snak om en fest mere.

Måske du i virkeligheden ikke har lyst til at holde den fest?? Bare en tanke.

Anmeld

8. april 2010

BK

mortil4 skriver:

Der sker da ikke noget ved at der bliver holdt en fest mere senere end din. Så er der mulighed for at dem der ikke kan hos dig kan komme med til den anden i stedet. Jeg kan da ikke se nogen grund til at blive fornærmet og sige du ikke vil holde festen alligevel bare fordi der er snak om en fest mere.

Måske du i virkeligheden ikke har lyst til at holde den fest?? Bare en tanke.

Tolk det som du vil. Jeg ved hvad der er rigtigt og forkert. Jo jeg havde glædet mig meget til at holde den fest. 

Men ja jeg er vel bare en sur gammel kælling (som jeg plejer at være).

Anmeld

8. april 2010

Louise mortil4

Klock skriver:

Tolk det som du vil. Jeg ved hvad der er rigtigt og forkert. Jo jeg havde glædet mig meget til at holde den fest. 

Men ja jeg er vel bare en sur gammel kælling (som jeg plejer at være).

........ arrrhhh bare glem det.......  Har sgu ikke tid til den her nu.

Anmeld

8. april 2010

Nadi

Klock skriver:

Ej undskyld med nu er du simpelthen for langt ude!!! Virkelig langt ude, der hvor du ikke kan bunde.

Der er da ingen som siger de hellere vil feste senere end hos dig, og som Ivf skriver så udelukker det ene altså ikke det andet. Hvis det stod til mig mødtes vi mere end tit! Jeg kan bare ikke i maj, og det meldte jeg også ud fra starten, men havde jeg muligheden ville jeg hellere end gerne mødes både i maj og i august.

Men ærlig talt så syens jeg det er noget fis du lukker ud, du bliver tøse-sur over ingenting!! Forstår dig virkelig ikke?!

Jeg har f.eks ikke mulighed for at komme til den fest du planlægger, så syens det er super hvis der bliver holdt en senere. Der vil jeg give mt4 helt ret, os der ikke har mulighed for at mødes i maj, får muligheden igen sidst på sommeren. Og det er da kun skønt!

Du pisker simpelthen en stemning op som der slet slet ikke er brug for. Jeg er helt paf over at du tager sådan på vege over så lille en ting, som at der bliver planlagt en ny fest senere end den du planlægger. Jeg kunne forstå det, hvis den blev planlagt på samme tid!!

-Nadia

Anmeld

8. april 2010

Helle30

Kan man egentlig få sådan en smiley, som er en struds, hvis man er plusmedlem? Sidder og mangler den, men tror bare jeg går i seng i stedet.

- Helle Strauss

Anmeld

9. april 2010

BK

Nadi skriver:

Ej undskyld med nu er du simpelthen for langt ude!!! Virkelig langt ude, der hvor du ikke kan bunde.

Der er da ingen som siger de hellere vil feste senere end hos dig, og som Ivf skriver så udelukker det ene altså ikke det andet. Hvis det stod til mig mødtes vi mere end tit! Jeg kan bare ikke i maj, og det meldte jeg også ud fra starten, men havde jeg muligheden ville jeg hellere end gerne mødes både i maj og i august.

Men ærlig talt så syens jeg det er noget fis du lukker ud, du bliver tøse-sur over ingenting!! Forstår dig virkelig ikke?!

Jeg har f.eks ikke mulighed for at komme til den fest du planlægger, så syens det er super hvis der bliver holdt en senere. Der vil jeg give mt4 helt ret, os der ikke har mulighed for at mødes i maj, får muligheden igen sidst på sommeren. Og det er da kun skønt!

Du pisker simpelthen en stemning op som der slet slet ikke er brug for. Jeg er helt paf over at du tager sådan på vege over så lille en ting, som at der bliver planlagt en ny fest senere end den du planlægger. Jeg kunne forstå det, hvis den blev planlagt på samme tid!!

-Nadia

Anmeld

9. april 2010

Bamme

Klock skriver:

Psst..Trold???

Nogle gange, igå'...???!!!

Arj, nevermind.

Kan ikke se hvorfor du går helt amok?

-Så vidt jeg kunne se var der stemning for et augustbal?

Som én skriver, hvis ikke hun kunne komme i maj, kunne det være hun kunne komme i august!

Du kan da også bare sige: Fuck det, hvis ikke I kommer i maj, forventer jeg I kommer i august?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.