Klock skriver:
Næ det gør det måske ikke...
Jeg synes bare ikke det er særlig fedt at der bliver snakket om en ny fest i Juni/Juli/August, når i ved jeg er ved at planlægge en d. 29. maj.
Derfor valgte jeg lidt at sige okay, folk vil åbenbart hellere feste senere end hos mig...
Ej undskyld med nu er du simpelthen for langt ude!!! Virkelig langt ude, der hvor du ikke kan bunde.
Der er da ingen som siger de hellere vil feste senere end hos dig, og som Ivf skriver så udelukker det ene altså ikke det andet. Hvis det stod til mig mødtes vi mere end tit! Jeg kan bare ikke i maj, og det meldte jeg også ud fra starten, men havde jeg muligheden ville jeg hellere end gerne mødes både i maj og i august.
Men ærlig talt så syens jeg det er noget fis du lukker ud, du bliver tøse-sur over ingenting!! Forstår dig virkelig ikke?!
Jeg har f.eks ikke mulighed for at komme til den fest du planlægger, så syens det er super hvis der bliver holdt en senere. Der vil jeg give mt4 helt ret, os der ikke har mulighed for at mødes i maj, får muligheden igen sidst på sommeren. Og det er da kun skønt!
Du pisker simpelthen en stemning op som der slet slet ikke er brug for. Jeg er helt paf over at du tager sådan på vege over så lille en ting, som at der bliver planlagt en ny fest senere end den du planlægger. Jeg kunne forstå det, hvis den blev planlagt på samme tid!!
-Nadia
Anmeld