Sommerbal, afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Sommerbal

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.167 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Bamme

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

ka li ja

jeg har ikke stemt. mest fordi jeg ikke vil love jeg kommer hvis jeg ikke kan. og kan ikke sige lige pt hvornår jeg kan. jo der er størst chance for jeg kan i en ulige weekend. da jeg ikke har ungerne der.

men find en dag og så lurer jeg om den passer. til den tid vil rigtig gerne med

Anmeld

7. april 2010

Susan1978

jeg har stemt August, men kan vist alle de måneder som er nævnt.. skal bare ha det bryllup i Maj "overstået" så er der tid til andet også..  haha

Anmeld

7. april 2010

ka li ja

aj nu stemte jeg sep alligevel.. ikke fordi det absolut skal være der

Anmeld

7. april 2010

ivfmarie

Nå, jeg stemte september - ikke fordi jeg kan love noget der.. men det er bare SÅÅÅ meget i alle weekender.

Jeg vil elske at feste med jer - og jeg lover at bliver der fastlagt en dato hvor jeg kan, så kommer jeg! Men jeg vil (lissom karolle) være ked af at bestemme en dato, hvor jeg så alligevel ikke kan komme...

Jeg er såmen klar til fest right here - right now! 

Anmeld

7. april 2010

Bamme

Det blev åbenbart en sensommerfest.

Jeg kan heller ikke sige om jeg kan komme, er snart igang med et jobskifte jo.

Og Trold, det er ikke fordi jeg ikke vil komme ned til dig, jeg aner bare ikke hvordan min situation ser ud i maj...

Anmeld

7. april 2010

BK

Bamme skriver:

Det blev åbenbart en sensommerfest.

Jeg kan heller ikke sige om jeg kan komme, er snart igang med et jobskifte jo.

Og Trold, det er ikke fordi jeg ikke vil komme ned til dig, jeg aner bare ikke hvordan min situation ser ud i maj...

Det skal du ikke tænke på jeg har besluttet at jeg ikke holder nogen fest alligevel...

Det blev jeg enig med mig selv om den dag i begyndte at snakke om en sommer fest...

Anmeld

7. april 2010

Louise mortil4

jeg har stemt andet da jeg gerne vil komme hvis jeg har fri lige meget hva månede det er.

Anmeld

7. april 2010

Bamme

Klock skriver:

Det skal du ikke tænke på jeg har besluttet at jeg ikke holder nogen fest alligevel...

Det blev jeg enig med mig selv om den dag i begyndte at snakke om en sommer fest...

Di skal da ikke sige I!

Det var da mig som startede det, ergo er det vel mig som have skæld ud for det så?

Anmeld

7. april 2010

BK

Bamme skriver:

Di skal da ikke sige I!

Det var da mig som startede det, ergo er det vel mig som have skæld ud for det så?

Jeg skælder ikke ud...

Grunden til at jeg skriver I var faktisk at der ikke var en eneste der protesterede over at der blev åbnet op for en ny fest selv om i godt viste at jeg var ved at planlægge en...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.