Celine Dion.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. maj 2008

Lene76

Andre der ska til koncert på torsdag i kbh...... glæder mig helt vildt, har set hende en enkelt gang i belgien, hun var bare så sej:D

Og nu vil jeg hoppe i kasse og tænder for tv2 for der kommer lige en lille koncert med hende her kl 23,30:))

Go weekend til alle.

Knus herfra(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2008

Nadi

Dejligt!

Nej skal ikke med, ELSKER hendes musrik HADER at se hende optræde. Men hun har bare en stemmer der er helt ekseptionel og jeg er vild med den :D

Rigtig god fornøjelse!!

-Nadia

Anmeld

31. maj 2008

Helle30

Nej det skal vi desværre ikke.
Jeg ville have givet manden billetter i julegave (han er helt vild med hendes musik), men på det tidspunkt var det allerede umuligt at få to pladser ved siden af hinanden:(

Men god fornøjelse med koncerten. Det skal nok blive en fed oplevelse.

- Helle

Anmeld

31. maj 2008

Monica

VI skal der ind og glæææder mig. Gustav skal sove hos farmor og farfar (God fornøjelse til dem8D) Men vi glæder og også til at kan sove til lidt længere end kl 6....

Moni

Anmeld

31. maj 2008

ka li ja

Monica skriver:

VI skal der ind og glæææder mig. Gustav skal sove hos farmor og farfar (God fornøjelse til dem8D) Men vi glæder og også til at kan sove til lidt længere end kl 6....

Moni

hahahahahaha monica for helvede. hva sker der for sloggi!!! du ligner da ikke noget i nærheden af en mand. du ser fandme da godt ud:D
hun skal lade vær med at tage så mange stoffer!!!8(8(

Anmeld

31. maj 2008

Monica

Tak tak...(L)(L)
Håber snart at Loggi står op, så hun kan det... lol:))

Anmeld

1. juni 2008

Tut

Jep jep, vi skal også derind :D :D :D

Glæder mig rigtig meget :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.