jeg er mega på røven og træt af det hele!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

bette

ka li ja skriver:

det er desværre ikke kun i denne her månede det er problemet. det er altid.. indtil jeg får et job der gir en hel del mere end jeg får nu...

ahh okay.. hmm.. ja så tror jeg ikke jeg kan være til hjælp..

hvad med enkelt ydelse fra kommunen? det kunne da hjælpe dig igennem denne måned hvis det var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Loggidut

Hmmm, lige en tankestreg...

og ja self. har du ordnet det, men:

Har du søgt om faderpenge?

har du søgt forhøjet børnetilskud?

boligtilskud?

tilskud til børnehave og DP.

evt. søskenderabat?

Til slut, så kan det lade sig gøre, hvis man er totalt på røven, at gå på kommunen og søge om økonomisk hjælp, man skal godt nok betale tilbage, men for en periode, kan det lade sig gøre.

åh, det er så skrækkelig en situation, for man er bundet på hænder og fødder, og vil gerne en masse, men kan intet!

Et hint, lige nøjagtig sådan en som dig, har alle mulige muligheder for at skaffe sorte penge: Aj det er sååååå ulovligt, men ned i brugsen med en lap... du kan lave kager, og klippe...du har alle redskaberne bygget ind i dig.

Anmeld

6. april 2010

..

ka li ja skriver:

de har trukket dem.. og nej de er nok pænt ligeglade med om jeg betaler eller ej. de sender mig nok bare i rki.. og børnepengene er regnet i budgetet, så dem får jeg ikke engang glæde af.... gid jeg havde røven fuld af penge. så havde jeg da de bekymringer... men tæmk at pengeproblemer kan godt nok kører mig helt ned.. har lyst til at tude

Ja, det er bare så skrækkeligt med pengeproblemer. Ville ønske jeg kunne hjælpe dig

Anmeld

6. april 2010

Kaufie

Har ikke flere råd end der allerede er givet, men vil sende denne:

...og så glæd dig over at vi går lysere og varmere tider i møde - så kan der da spares lidt på el og varme.... Ringe trøst, i know....

Anmeld

6. april 2010

Lene76

det er da virkelig noget shit...... har du nogle ansøgninger ude og hva søger du??? frisør igen el???

Anmeld

6. april 2010

Muffinmus

Ingen gode råd desværre.

Men der skal nok være et lys et sted, det er der ingen tvivl om ,man kan nogle gange bare vente lidt længe på at se det.

Anmeld

6. april 2010

Joan ( Smallie )

ka li ja skriver:

jeg har ingen penge... virkelig.. vi skal leve af røv og nøgler!!

har fundet ud af at jeg ikke får fuld friplads for alexanders bh.. så der er lige endnu en udgift.. og så har jeg en røv dyr bil at kører i!!

så ringer man til banken, og spørger om man må låne 12000 til en bil.. som er meget billigere i både benzin og vægtafgift. men nej da!!! og så spurgte jeg om jeg måtte afdrage med noget mindre om måneden til jeg fik et fast job. men nej det kunne da heller ikke lade sig gøre.

fuck hvor det hele bare er noget pis.. og så lige nu hvor man ellers syntes det hele begyndte at flaske sig

lorte pis møg k(/¤&#(&%¤/&%=/#¤/&/=¤=

nå bare et surt opstød fra mig.. som ikke aner hvad fanden jeg skal gøre

Åhhh søde hvor er jeg ked af at høre det.

Kom lige til at tænke på hvad det er for en bil du har nu og at jeg måske kunne hjælpe dig med at få den byttet til en der er billigere til dig.

Men ellers kan du bare sende pb til mig hvis det er sådan så finder vi ud af det.

Joan

Anmeld

6. april 2010

Anja

Det er godt nok en træls situation

Mht det med bidrag fra faderen som Loggi foreslår, så er jeg ret sikker på at der ikke er noget at komme efter, når drengene bor 50/50. Det var i al fald den besked vi fik, da ordningen 50/50 blev lavet med Jonas for år tilbage. Begge forældre har jo  (i teorien) lige store udgifter, derfor bør den ene ikke give bidrag til den anden.

Anmeld

6. april 2010

Nadi

Åh noget røv!! Jeg kan følge dig 100% og ved hvordan det føles

Har du prøvet at skifte bank?? Det er lige mit eneste råd, vores bank er fantastisk til at hjælpe og de møder en der hvor man er (som deres motto så fint hedder).

Du får en KÆMPE  herfra mig af og så håber jeg snart at tingene vender for dig. du fortjener det sgu!

Knus N

Anmeld

6. april 2010

ka li ja

tusind tak allesamme. og tak for jeres gode råd. jeg overvejer dem nøje.

har fået tilbudt at købe en billig bil. men mangler 10.000 til den.. så skal på tiggergang.. men det vil sparer mig både i forsikring, benzin og vægtafgift... det ville bank manden åbenbart bare ikke forstå.

mht børnebidrag betaler morten og jeg til hinanden, så får vi lidt i fradrag..

og jeg har søgt ordinær og x ordinært tilskud, men ringer i morgen for at følge op på det. så de ikke har glemt mig i mængden.

men tusind tak for de søde tanker allesammen. er sgu glad for jeg har jer her inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.