jeg er mega på røven og træt af det hele!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.938 visninger
32 svar
0 synes godt om
6. april 2010

ka li ja

jeg har ingen penge... virkelig.. vi skal leve af røv og nøgler!!

har fundet ud af at jeg ikke får fuld friplads for alexanders bh.. så der er lige endnu en udgift.. og så har jeg en røv dyr bil at kører i!!

så ringer man til banken, og spørger om man må låne 12000 til en bil.. som er meget billigere i både benzin og vægtafgift. men nej da!!! og så spurgte jeg om jeg måtte afdrage med noget mindre om måneden til jeg fik et fast job. men nej det kunne da heller ikke lade sig gøre.

fuck hvor det hele bare er noget pis.. og så lige nu hvor man ellers syntes det hele begyndte at flaske sig

lorte pis møg k(/¤&#(&%¤/&%=/#¤/&/=¤=

nå bare et surt opstød fra mig.. som ikke aner hvad fanden jeg skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

BK

ka li ja skriver:

jeg har ingen penge... virkelig.. vi skal leve af røv og nøgler!!

har fundet ud af at jeg ikke får fuld friplads for alexanders bh.. så der er lige endnu en udgift.. og så har jeg en røv dyr bil at kører i!!

så ringer man til banken, og spørger om man må låne 12000 til en bil.. som er meget billigere i både benzin og vægtafgift. men nej da!!! og så spurgte jeg om jeg måtte afdrage med noget mindre om måneden til jeg fik et fast job. men nej det kunne da heller ikke lade sig gøre.

fuck hvor det hele bare er noget pis.. og så lige nu hvor man ellers syntes det hele begyndte at flaske sig

lorte pis møg k(/¤&#(&%¤/&%=/#¤/&/=¤=

nå bare et surt opstød fra mig.. som ikke aner hvad fanden jeg skal gøre

Stakkels dig ka li ja... Ved hvor hårdt det er at sidde der hvor du gør... har siddet så tit og vendt hver en 25 øre... Det er ikke sjovt... skriv hvis du vil have nogen gode råd...

Anmeld

6. april 2010

Grynt

Dét er fandme sur røv og nøgler.. HELE vejen igennem!!! Men nu er det jo så heldigvis IKKE den eneste bank i verden...så fremlæg et regneark hos en anden bank og se hvad der sker.

Anmeld

6. april 2010

ka li ja

ja har tæmkt det.. men hvilken bank gider overtage et lån på knap 200 tusser og så med min økonomi!!?? lorte verden vi lever i!!

Anmeld

6. april 2010

Mikkelmusen

Vi har stået i samme situation og fik følgende råd. Skær igennem overfor banken og sig at du for en periode (det lyder nemlig godt), kun kan betale x antal kroner om mdr. Og sig så at enten godtager de det, eller også så får de slet ingen.

Heldigvis løste vi det inden det kom så vidt, så vi nåede aldrig at sige sådan til dem, men det kan sagtens lade sig gøre. Jeg er også sikker på at banken hellere vil ha lidt mindre end slet ingenting.

Stort knus

Anmeld

6. april 2010

Siber

åh nej sikke noget lort og en lorte bank.

Jeg har desværre ingen gode råd, men vandt jeg et par mill, så ved jeg godt hvem de skulle doneres til

Siber

Anmeld

6. april 2010

..

Mikkelmusen skriver:

Vi har stået i samme situation og fik følgende råd. Skær igennem overfor banken og sig at du for en periode (det lyder nemlig godt), kun kan betale x antal kroner om mdr. Og sig så at enten godtager de det, eller også så får de slet ingen.

Heldigvis løste vi det inden det kom så vidt, så vi nåede aldrig at sige sådan til dem, men det kan sagtens lade sig gøre. Jeg er også sikker på at banken hellere vil ha lidt mindre end slet ingenting.

Stort knus

Hej Kalaha.

Du må virkeligt ikke sige i banken som Mikkelmusen siger, det er ikke så sort/hvidt. De kan i princippet være ligeglad med om du betaler eller ej, de kan bare sende dig til RKI og så er du først på den..

Håber alt løser sig og det. Pludseligt lysner, vi får i det mindste bornepenge i denne måned :-)

Knus

Anmeld

6. april 2010

bette

kan du ikke prøve og høre om du kan springe denne måneds afdragning på lånet over..

Anmeld

6. april 2010

ka li ja

de har trukket dem.. og nej de er nok pænt ligeglade med om jeg betaler eller ej. de sender mig nok bare i rki.. og børnepengene er regnet i budgetet, så dem får jeg ikke engang glæde af.... gid jeg havde røven fuld af penge. så havde jeg da de bekymringer... men tæmk at pengeproblemer kan godt nok kører mig helt ned.. har lyst til at tude

Anmeld

6. april 2010

ka li ja

bette skriver:

kan du ikke prøve og høre om du kan springe denne måneds afdragning på lånet over..

det er desværre ikke kun i denne her månede det er problemet. det er altid.. indtil jeg får et job der gir en hel del mere end jeg får nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.