Det er dælme kedeligt når ens veninde kender en for godt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. maj 2008

Loggidut

ja min allerbedste veninde, som jeg har haft igennem 16 år, har jo lige fået et fint tilbud fra frelsens hær, hun skal i Fårup sommerland i morgen!
Når vi har været i fårup har vi altid gået sammen, hende og jeg, af og til har mine forældre været med (inden de døde) men vi har altid fulgtes ad.

nu har hun så fået den her lækre tur foræret!

hun har snakket om den længe, og var i tvivl om hun turde tage derop, da hendes datter fik fjernet mandler for 9 dage siden.
men lægen gav hende grønt lys for det i dag!

så gik jeg sgu i gang med at planlægge...ringede ud til et vennepar, hvis søn er bedste kammerat med vores Chr.
Så fik jeg lov at låne ham i morgen tidlig, med løftet om at de ikke sladrede om at jeg kom, og ikke sagde noget om hvor vi skulle hen!

Min Christian fik af vide at vi ville tage på stranden i morgen formiddag...bare for lige at spise en enkelt is...og så hjem igen, og han er glad og godt tilfreds.

så jeg begyndte at handle ind til den store madpakke til i morgen, og gik egentlig og hyggede mig med tanken om, at jeg var den eneste sammen med michael der viste at ungerne skulle overraskes med en tur til fårup.
Ja jeg ville jo så overraske min veninde...ved at finde hende...måske stille mig ved den rutchebane hun nu var oppe at prøve...skrive til hende, hvad hun lavede lige nu, og når så hun skrev at hun sad og skreg i i en rutchebane, ville jeg jo så skrive til hende...hvorfor fanden hun så ikke kunne vinke, og om det ikke var bedre at drikke kaffe med mig!

meeeen! så knejsede konen med æggene jo lige for meget med nakken!
alt var planlagt, til mindste detalje, og fandme så skriver min veninde mig en besked.

min søn syntes i skal komme med op i fårup og hygge med os i morgen, han vil såååå gerne have at i kommer!

aj og den søn, er jo nærmest min reservesøn, har kendt ham siden han var lille, og han kommer og går i mit hjem som var det hans eget! han ved jeg ikke kan modstå hans tiggerier om sådan noget, og for fanden, knægten er jo 16 år, og bedste kammerat/nærmest bror til min kasper.

desuden tilføjer min veninde, så syntes Mike(sønnen) at Chr ville have godt af sådan en tur!

ja så skrev jeg fandme din skide kælling til hende! ordret!

(det er en rigtig slem talemåde, vi bruger over for hinanden, som der absolut ikke menes noget med, andet end jeg syntes hun lige nu er dum)

nå men da jeg kom hjem fra købmanden måtte jeg jo ringe hende op...og jeg kan ikke lyve...det kan simpelthen ikke lade sig gøre, og da slet ikke over for hende, for hun kender mig, helt ud til tåspidserne!
og jeg kunne høre på hende at uanset hvad jeg sagde, så vidste hun at jeg ville stå deroppe i morgen!

og så måtte jeg jo indrømme over for hende, at alt var arrangeret, klappet og parat til udrykning i morgen tidligt...

weee, hun blev så glad, så lidt overrasket blev hun da, men hvordan dælen kan det være at veninder der har gået så lang tid med hinanden, helt uden at blinke med øjnene kan gennemskue hinanden?

Jeg ville havde givet en million for at have set hendes ansigtsudtryk i morgen, men nu kan jeg jo så bare se drengenes, for de ved nu stadig ikke en disse om planen!

aj skulle bare lige ud med det, for jeg har ikke engang turde skrive herinde før nu at vi skulle derop i morgen...men hun tog mig dælme lige med bukserne nede!

men hvor om alting er...kan i så lige have en dejlig dag i morgen, for sloggi er ude og lege med ungerne! hæ hæ....elsker jo det fjolleri med at komme i fårup
(er i klar over at trampolinerne ikke er så sjove deroppe, ihvertfald ikke med min vægt...)lol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2008

linemus

Ih, sikke en dejlig veninde du har, og sikke en dejlig veninde hun har :) Rigtig god tur til Fårup! Vi tager måske derop på torsdag - så bliver Sebastian da helt vild :D

Knus Line - der har lidt ejerfornemmelse for stedet, da jeg har arbejdet der næsten 10 somre (de fleste som Pirat-Line)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.