Kan man være lykkeligere ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

sarahb

Tillykke med din dejlige familie..
Det er nogle fantastiske billeder af 2 skønne unger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

lion

Jeg ved lige præcis hvordan du har det.

Sådan er det også hos os, hvis vi lige ser bort fra sygdom.

Det er så dejligt når de "store" børn er glade for at være storebror/søster.

Du kunen har beskrevet Cassandra når du skriver om Marcus. Cassandra vil så hele tiden kysse lillebror og hun i mandags gav lillebror flaske, men vi måtte holde lidt øje med hende, da hun gerne vilel rende med flaske.

p.s jeg har ikk glemt indlæggene, men jeg har bare ikk haft tid til at sende dem.

Anmeld

7. april 2010

Dictes mor

Det lyder bare rigtig dejligt!! Sikke en idyl, det er godt at høre, at du får sovet godt om natten, det er vigtigt! De nætter, hvor man ikke sover godt, der hænger man bare slet ikke sammen dagen efter!

Og så dygtig hun er til at sove, det er dejligt at høre, og endnu dejligere at storebror er så glad for hende. Jeg kan godt forstå at du er lykkelig Og hun er jo altså bare så sød

Anmeld

7. april 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Herhjemme svæver vi på en lyserød sky iøjeblikket. Ida er 6 dage gammel idag, og hun er bare så nem en lille pige. Hun har et MEGET godt sove hjerte, og så græder hun stort set aldrig. Når hun vågner ligger hun og smasker og viser at nu er hun sulten. Det er kun engang imellem når hun bliver skiftet, at hun kan finde på at græde lidt. Om natten vågner hun 2 gange hvor hun får en tør ble og noget at spise og så falder hun i søvn igen, så jeg mangler bestemt ikke søvn Hun spiser ca. hver 3-4 time og ikke mere end maks 5-10 minutter ad gangen. Mælken er løbet til så jeg render iøjeblikket rundt med to meget ømme kanonkugler.

Marcus elsker sin søster. Om morgenen skynder han sig ind i vores soveværelse, hvor han skal op og give Ida et kys i panden. Derefter begynder han at hive i vuggen, da han vil have os til at tage den med ind i stuen. I løbet af dagen lader han hende være, men når hun vågner vil han kysse og kramme og meget gerne sidde med hende. I starten var han lidt voldsom, men nu har hab lært at man skal være lidt forsigtig med hende.

Martin og jeg er som nyforelskede Vi elsker at være forældre til vores to små børn, og kan slet ikke komme os over at den famillie vi har drømt om i mange år, er komplet nu. Så herhjemme køre alt bare som det skal

hvor er det bare lækkert.... og de to små, de er godt nok kære!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.