Kan man være lykkeligere ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Karo

Herhjemme svæver vi på en lyserød sky iøjeblikket. Ida er 6 dage gammel idag, og hun er bare så nem en lille pige. Hun har et MEGET godt sove hjerte, og så græder hun stort set aldrig. Når hun vågner ligger hun og smasker og viser at nu er hun sulten. Det er kun engang imellem når hun bliver skiftet, at hun kan finde på at græde lidt. Om natten vågner hun 2 gange hvor hun får en tør ble og noget at spise og så falder hun i søvn igen, så jeg mangler bestemt ikke søvn Hun spiser ca. hver 3-4 time og ikke mere end maks 5-10 minutter ad gangen. Mælken er løbet til så jeg render iøjeblikket rundt med to meget ømme kanonkugler.

Marcus elsker sin søster. Om morgenen skynder han sig ind i vores soveværelse, hvor han skal op og give Ida et kys i panden. Derefter begynder han at hive i vuggen, da han vil have os til at tage den med ind i stuen. I løbet af dagen lader han hende være, men når hun vågner vil han kysse og kramme og meget gerne sidde med hende. I starten var han lidt voldsom, men nu har hab lært at man skal være lidt forsigtig med hende.

Martin og jeg er som nyforelskede Vi elsker at være forældre til vores to små børn, og kan slet ikke komme os over at den famillie vi har drømt om i mange år, er komplet nu. Så herhjemme køre alt bare som det skal
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

JustAnotherName

Smelte, smelte, smelte .......til jeg flyder helt ned af stolen.
Hvor er det også bare nogle fantastiske lækre børn i har Jer.

Sikke et dejligt indlæg, og stort tillykke med det.
Gid lykken må vare for evigt    Knus herfra...

Anmeld

6. april 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Smelte, smelte, smelte .......til jeg flyder helt ned af stolen.
Hvor er det også bare nogle fantastiske lækre børn i har Jer.

Sikke et dejligt indlæg, og stort tillykke med det.
Gid lykken må vare for evigt    Knus herfra...

ENIG!

Anmeld

6. april 2010

Ida.

Det var dog et fuldstændig fantastisk indlæg at læse!! Smukke smukke børn og en mor der bare lyser af lykke...som Katrine siger, gid lykken må vare ved

Anmeld

6. april 2010

Jules

Hvor er det bare dejlig læsning Katja... Håber vi får det ligeså skønt til oktober:)

Anmeld

6. april 2010

Klitgaard

Super dejlig indlæg som man kun kan blive glad af at læse . Skønne skønne børn du har dig

Anmeld

6. april 2010

msax

jeg sidder og smiler - jeg håber sådan Mille tager det på samme mde at blive storesøster.

bliver helt misundelig på nyforelskelsen, jeg vil også være nyforelsket igen - det er så DEJLIGT.

Anmeld

6. april 2010

TbCp

6. april 2010

Barbamama

Årh hvor er det bare fantastisk og hvor er det bare de sødeste billeder du har lagt ind. Ligger i en stor pøl på gulvet igen!!!!

Anmeld

6. april 2010

anna-jonas

Åhhhh...............sikke en skøn læsning. Fuldkommen familielykke................og så med en nyfødt. Men sådan en Ida er bare en nem lille pige.............det kan jeg godt skrive under på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.