Også træthed,tissetræng her,men ingen streger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2008

Plysbjørnen

Anonym skriver:

ivfmarie: anæmimangel er det ikke,da jeg er bloddonor og næsten lige er blevet tappet og der var den ok.. :)

mebach: blærebetændelse er det heller ikke,da jeg er sygeplejerske og kender alt til det :)

loggi: tja,man må da godt krydse fingre.. eller det vil sige at manden ikke helt er parat til nr 2,men kommer der en så er den selvfølgelig velkommen :) men manden har jo også en finger med i spillet,da det ikke har været helt sikker hele tiden,altså kke fuldført uden regnslag,men tæt ved.... if you no what i mean?! :$

Hvis han ikke vil være far må han jo da holde snablen for sig selv eller som du siger bruge regnslag... For der kommer jo altid lidt klister ud inden de kommer, og det kan man jo altså også blive gravid af...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 20+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2008

ivfmarie

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Hvis han ikke vil være far må han jo da holde snablen for sig selv eller som du siger bruge regnslag... For der kommer jo altid lidt klister ud inden de kommer, og det kan man jo altså også blive gravid af...

Nemli!! Og det er faktisk oftest i de allerførste dråber at de bedste sædceller befinder sig!

Anmeld

30. maj 2008

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ivfmarie: anæmimangel er det ikke,da jeg er bloddonor og næsten lige er blevet tappet og der var den ok.. :)

mebach: blærebetændelse er det heller ikke,da jeg er sygeplejerske og kender alt til det :)

loggi: tja,man må da godt krydse fingre.. eller det vil sige at manden ikke helt er parat til nr 2,men kommer der en så er den selvfølgelig velkommen :) men manden har jo også en finger med i spillet,da det ikke har været helt sikker hele tiden,altså kke fuldført uden regnslag,men tæt ved.... if you no what i mean?! :$