...
Ja nu har vi så prøvet at fylde karret op hvilket viste sig at være et lidt større projekt end først antaget... For det første blev vandet i hanen koldt da karret var 1/4 fyldt
Så måtte vi i gang med at koge vand i suppegryder og elkedel for at få det varmt nok - det bliver jo så min mors opgaver på dagen
Da vi var færdige og jeg havde plasket lidt rundt og vænnet mig til fornemmelsen skulle vi tømme det igen med aftapningsslangen - det virkede så ikke, og den lækkede en anelse... Så vi måtte tømme med 2 spande og en kande. Det tog dog kun 20 minutter, men på dagen lejer vi simpelthen en pumpe, for karret skal fyldes mere end vi gjorde nu her.
Men alt i alt er jeg tilfreds - det var fint at ligge i karret, og jeg glæder mig til at gå og gøre rummet klart ( det bliver i spisestuen mellem køkkenet og stuen, som er et dejligt lyst rum med fantastisk flot stuk i hele loftet).
Ihh hvor jeg glæder mig. I dag er jeg officielt langt nok henne til at jeg må føde hjemme, 37+1, og jeg er faktisk ved at føle mig nogenlunde klar...
Rosa
Anmeld