Tynen skriver:
Ej, hvor er det sjovt at der sidder en med de samme tanker og opdagelser som en selv.
Det har virkelig fyldt meget hos mig på det sidste.
Jeg frygter bare sådan hvordan det hele kommer til at gå.
Bare hun ikke får samme følelse.
Man ved jo hvor nederen man har det i situationen - hvor forkert, tom og ensom man føler sig.
Og ikke nok med det - Så skrider man bare fra barnet.. Tsk, tsk

Men jeg er nok selv skyld i at hun er blevet som hun er.
Hun boede jo sit første 1½ år af sit liv på min arm nærmest 
Jeg har haft utroligt svært ved at "slippe hende" og lade andre tage over og f.eks. passe hende.
Det er jeg også sikker på spiller lidt ind i hendes måde at anskue tingene på i dag.
Ved ikke hvordan du har haft det med Caroline?!
Men som skrevet, så håber jeg at DP-perioden har hærdet hende en lille smule.
Jeg ønsker for alt i verden ikke at hun skal få et lige så stort kulturchok som jeg fik da jeg startede i børnehaveklasse.
Shit, jeg glemmer det aldrig!
- Og den med mødregruppen, der!
Det kunne være mig i Stellas første mødregruppe.
Know the feeling, men det er bare så pokkers svært at bryde mønsteret.
Det er lidt sjovt, for alt det du skriver passer perfekt ind i, hvordan jeg har det - man føler sig nemlig helt forkert. Og her har det også fyldt meget pådet sidste - måske fordi at det er ved at være tid til at ungerne skal videre i den verden, vi selv synes er lidt farlig
Jeg har haft det prcis som dig med pasning. Det første år kan det vist tælles på 1 hånd hvor mange gange hun er blevet passet ude, og overnatning kom vi først til, da hun var et år. I dag vil jeg stadig gerne have en besked, når hun er faldet i søvn (hun har altid haft svært ved at finde ro til aften).
I morges, da hun efter 12 dages påskeferie skulle starte op igen med legestue, blev hun ved med at sige at hun ikke ville i legestue, for alle børnene var der, og hun smågræd hele morgenen. Mor her måtte lige fælde en tårer eller ti, for afsted skulle hun altså. Og da hendes far så afleverede var hun bare drønet ind og gået i gang med at snakke/lege - så det var vist godt at hun kom af sted. Men vildt svært for mig. Tænker også derfor at hun nok er lidt mere hårdfør end jeg giver hendes "credit" for.
Puha, det med MG - frygter næsten helt at starte op i en ny denne gang, med de oplevelser der var i den første. Men omvendt vil jeg jo også gerne lidt ud i barselstiden. Må tage springet