Nogen der har erfaring med leje af fødekar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Diana...

ct skriver:

Det var godt at høre ang. posen

Kan lige se, at karret kun er 67 høj og 130 i diameter, men det er stort nok til at kunne ligge ordentligt i det?

Hvordan kan det være, du ikke fødte i karret?

Jamen inden jeg kom i karet bad jeg om og komme ind og få smertestillende fordi jeg følte at det hele føltes forkert så jeg fik lov til at komme i karet ind til ambulancen kom. så jeg kunne ikke nå i fødekar på fedegangen da jeg så kom frem vi havde ellers bed dem fylde det op for min Jdm troet ikke jeg ville føde før dagen efter. 

Du kan læse om det her. 

https://www.baby.dk/debat/14953pi1/foedselsberetninger/da-min-lille-prins-lucas-kom-til-verden-.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Diana...

Maja84 skriver:

hvad er dte for noget med en pose man lægger i karret?

hvad når man har født osv, hvad gør man med karret, kan jo tænke man bruger en vandslange når det fyldes eller lignende men hvad når det skal tømmes, og hvad med rengøring af karret ?

Hov og rengøring af karet det må jeg ærligt indrømme at jeg ikke kan huske det var min mand der stod for det jeg var lidt væk i min lille bebs ;)

Anmeld

5. april 2010

Risen

ct skriver:

Som overskriften siger: Er der nogen herinde, der har erfaring med leje af fødekar fra fogf.dk(Forældre og Fødsel)?

Hvis ja: Fortæl, fortæl..

Jeg håber på at høre fra nogen

Knus, Camilla

Ih har du besluttet dig for at føde hjemme nu ?  

Anmeld

5. april 2010

Kløver

Diana... skriver:

Ja der en en kæmpe pose med der skal i karet når du skal i det så skal den være i for baktussernes skyld så det nemmere at rengøre osv. 

Jamen der er 2 slanger med en til at fylde i og en til at tømme den med. 

ih takker til jer begge for hjælp, det var da smart med posen, og slange til tapning

Anmeld

6. april 2010

CamillaT89

Diana... skriver:

Jamen inden jeg kom i karet bad jeg om og komme ind og få smertestillende fordi jeg følte at det hele føltes forkert så jeg fik lov til at komme i karet ind til ambulancen kom. så jeg kunne ikke nå i fødekar på fedegangen da jeg så kom frem vi havde ellers bed dem fylde det op for min Jdm troet ikke jeg ville føde før dagen efter. 

Du kan læse om det her. 

https://www.baby.dk/debat/14953pi1/foedselsberetninger/da-min-lille-prins-lucas-kom-til-verden-.aspx

Tak fordi du ville dele din beretning med mig

Men karret var stort nok til at man kunne bevæge sig godt i det osv?  

Anmeld

6. april 2010

CamillaT89

Risen skriver:

Ih har du besluttet dig for at føde hjemme nu ?  

Jeg har næsten besluttet mig. Umiddelbart lyder det til at være noget for mig. Jeg skal dog lige ha' snakket med min jordemoder om det inden noget bliver slået helt på plads Jeg håber da på, at hun har gode erfaringer med det

Anmeld

9. juni 2010

msax

Diana... skriver:

Altså hygiejnen er jo i tip top du får sådan en TYK plastik pose med som du skal putte i når det skal fyldes op. 

Der er 2 forskellige kar et blødt oppusteligt kar og en stor balge uden noget som helst hun fortalte mig at den store balge var klart den bedste og den flest brugte da når man får veer er det godt og havde noget hård at holde ved og kunne bevæge sig frit rundt. 

Det var så os det kar jeg havde jeg fødte ikke idet men jeg var i det under mine veer og det er vidunderligt ha ha  

Uhh jeg tror faktisk ikke jeg har et billed men jeg prøver lige at kikke. 

Jeg er lige en sen "med-kigger" på dette indlæg.

Hvordan fik du det store faste kar hjem til dig selv? og hvad kostede det at få fragtet?

SMIL fra Mette 32+0

Anmeld

9. juni 2010

Diana...

msax skriver:

Jeg er lige en sen "med-kigger" på dette indlæg.

Hvordan fik du det store faste kar hjem til dig selv? og hvad kostede det at få fragtet?

SMIL fra Mette 32+0

Vi kender en med en kæmpe lad vogn så han hentet det til os. Jeg ved ikke hvad det koster at få det bragt hjem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.