Nogen der har erfaring med leje af fødekar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.674 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. april 2010

CamillaT89

Som overskriften siger: Er der nogen herinde, der har erfaring med leje af fødekar fra fogf.dk(Forældre og Fødsel)?

Hvis ja: Fortæl, fortæl..

Jeg håber på at høre fra nogen

Knus, Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

CamillaT89

ct skriver:

Som overskriften siger: Er der nogen herinde, der har erfaring med leje af fødekar fra fogf.dk(Forældre og Fødsel)?

Hvis ja: Fortæl, fortæl..

Jeg håber på at høre fra nogen

Knus, Camilla

Jeg er egentlig også interesseret i at høre, hvis I har lejet andre steder

Anmeld

5. april 2010

CamillaT89

Slet ikke nogen, der kender til det??

Anmeld

5. april 2010

Diana...

Jo jeg har lejet hos forældre og fødsel og var rigtig glade for det de er super søde. Hvad vil du vide?

Anmeld

5. april 2010

CamillaT89

Diana... skriver:

Jo jeg har lejet hos forældre og fødsel og var rigtig glade for det de er super søde. Hvad vil du vide?

Ah, endelig

Jeg tænker nok mest på hygiejnen, om den er i top?

Og hvor lang tid i forvejen reserverede du et kar? 

Har du eventuelt et billede af karet, som du kan vedhæfte?

Anmeld

5. april 2010

Diana...

ct skriver:

Ah, endelig

Jeg tænker nok mest på hygiejnen, om den er i top?

Og hvor lang tid i forvejen reserverede du et kar? 

Har du eventuelt et billede af karet, som du kan vedhæfte?

Altså hygiejnen er jo i tip top du får sådan en TYK plastik pose med som du skal putte i når det skal fyldes op. 

Der er 2 forskellige kar et blødt oppusteligt kar og en stor balge uden noget som helst hun fortalte mig at den store balge var klart den bedste og den flest brugte da når man får veer er det godt og havde noget hård at holde ved og kunne bevæge sig frit rundt. 

Det var så os det kar jeg havde jeg fødte ikke idet men jeg var i det under mine veer og det er vidunderligt ha ha :) 

Uhh jeg tror faktisk ikke jeg har et billed men jeg prøver lige at kikke. 

Anmeld

5. april 2010

CamillaT89

Diana... skriver:

Altså hygiejnen er jo i tip top du får sådan en TYK plastik pose med som du skal putte i når det skal fyldes op. 

Der er 2 forskellige kar et blødt oppusteligt kar og en stor balge uden noget som helst hun fortalte mig at den store balge var klart den bedste og den flest brugte da når man får veer er det godt og havde noget hård at holde ved og kunne bevæge sig frit rundt. 

Det var så os det kar jeg havde jeg fødte ikke idet men jeg var i det under mine veer og det er vidunderligt ha ha  

Det var godt at høre ang. posen

Kan lige se, at karret kun er 67 høj og 130 i diameter, men det er stort nok til at kunne ligge ordentligt i det?

Hvordan kan det være, du ikke fødte i karret?

Anmeld

5. april 2010

Kløver

Diana... skriver:

Det var så os det kar jeg havde jeg fødte ikke idet men jeg var i det under mine veer og det er vidunderligt ha ha  

hvad er dte for noget med en pose man lægger i karret?

hvad når man har født osv, hvad gør man med karret, kan jo tænke man bruger en vandslange når det fyldes eller lignende men hvad når det skal tømmes, og hvad med rengøring af karret ?

Anmeld

5. april 2010

CamillaT89

Maja84 skriver:

hvad når man har født osv, hvad gør man med karret, kan jo tænke man bruger en vandslange når det fyldes eller lignende men hvad når det skal tømmes, og hvad med rengøring af karret ?

Jeg har lige fundet noget om det her;

http://fogf.dk/FKarRetningslinier.php

Anmeld

5. april 2010

Diana...

Maja84 skriver:

Ja der en en kæmpe pose med der skal i karet når du skal i det så skal den være i for baktussernes skyld så det nemmere at rengøre osv. 

Jamen der er 2 slanger med en til at fylde i og en til at tømme den med. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.