Er det ikke tid til en 1. års runde? (med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Ahh en lang dejligt pige  Hvor er det godt i alle er blevet raske og kan komme igang igen det bliver rart var.

Ja, tror næsten hun bliver højere end sine forældre... Hehe...

Det bliver kanon og komme i gang igen... Savner virkelig plejehjemmet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Diana...

Moar'en skriver:

Første gang var da han lige have fået hans ballonudvidelse, pludselig steg hans puls til 275 og vi blev sendt ud fra stuen mens de stabilicerede ham igen, heldigvis var lægen på stuen da det skete. Og det gik først rigtig op for os bagefter hvad der var sket. Og anden gang var lige inden han operation da han var 6 mdr, vi var jo på kolding sygehus først og her fald hans iltmætning i blodet ned under 30 flere gange, det havde sendt bud efter et helt team til ham, men den røg heldigvis op og vi blev sendt til skejby. Det var her jeg skulle ha' kørt med ambulancen sammen med ham derop, men lige inden de kom faldt den igen helt ned til 9, så de turde ikke anden end at sende en læge med ambulancen også. Det var en hård og lang tur til skejby sygehus. Heldigvis havde han det godt da vi ankom og vi blev indlagt på intensiv, de turde ikke have ham på børneafdelingen. Vi har aldrig gået til psykolo eller andet, men har haft god støtte i hinanden, sygeplejersker og andre hjertebørnsforældre.

Viktor er så glad for livet at han ikke giver så let op, og det er mor og far glade for

Hold da op en forfærdelig oplevelse. Det godt i har andre og snakke med om det det er vigtigt. 

Og nej selvfølgelig giver han ikke op. Dejlig dreng. 

Anmeld

5. april 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Ja, tror næsten hun bliver højere end sine forældre... Hehe...

Det bliver kanon og komme i gang igen... Savner virkelig plejehjemmet...

Ha ha ja det kan være hun vokser dig over hoved ;) 

Hvor er det godt du er så glad for det. 

Anmeld

5. april 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Ha ha ja det kan være hun vokser dig over hoved ;) 

Hvor er det godt du er så glad for det. 

Hehe... Puha så skal jeg til at se op til min egen datter...

Ja det er virkelig dejligt derude...

Anmeld

5. april 2010

Muffinmus

Jamen det går fint her

Tøsebarnet er jo stadig tynd, men hun er sgu ligeglad, hun farer derud af og er glad for livet og sig selv tror jeg:-)

Vægten er vist omkring 7,5 kg og 74 cm

Hun kan sige mange små ord, far, mam, av, hov, hva det osv.

Og pegefingeren kører det halve af dagen. Hun smiler hele tiden næste og er en glad pige, dog med noget temperament som vi begynder at kunne se for alvor nu:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. april 2010

Diana...

MariaE skriver:

Jamen det går fint her

Tøsebarnet er jo stadig tynd, men hun er sgu ligeglad, hun farer derud af og er glad for livet og sig selv tror jeg:-)

Vægten er vist omkring 7,5 kg og 74 cm

Hun kan sige mange små ord, far, mam, av, hov, hva det osv.

Og pegefingeren kører det halve af dagen. Hun smiler hele tiden næste og er en glad pige, dog med noget temperament som vi begynder at kunne se for alvor nu:-)

Ha ha ja Lucas pege finger er os over alt ha ha de sgu så dejlige  

Ov hun kan os sige meget var :) 

Ej det lege køkken har du ikke et billed af det forfra? Lucas har os et køkken og han er helt tosset med det jeg synes bare det er for lille der ikke rigtig noget bor på det. 

Anmeld

5. april 2010

Muffinmus

Diana... skriver:

Ha ha ja Lucas pege finger er os over alt ha ha de sgu så dejlige  

Ov hun kan os sige meget var  

Ej det lege køkken har du ikke et billed af det forfra? Lucas har os et køkken og han er helt tosset med det jeg synes bare det er for lille der ikke rigtig noget bor på det. 

Uha, jamen hun er vist også hurtigere til at sige ting end hendes storebror var. Hun kan også sige vov og miauw og gør det tit hver dag pga vores katte og naboerne hunde.

Super legekøkken, det har masser af lyde, lidt bord og en vandhane de kan trykke på så der pumpes vand i vasken....lidt noget grat, men de elsker det:-)Og så var det billigt, købt for 1 1/2 år  siden i Føtex, men de får dem vist stadig i ny og næ.

Anmeld

5. april 2010

Diana...

MariaE skriver:

Uha, jamen hun er vist også hurtigere til at sige ting end hendes storebror var. Hun kan også sige vov og miauw og gør det tit hver dag pga vores katte og naboerne hunde.

Super legekøkken, det har masser af lyde, lidt bord og en vandhane de kan trykke på så der pumpes vand i vasken....lidt noget grat, men de elsker det:-)Og så var det billigt, købt for 1 1/2 år  siden i Føtex, men de får dem vist stadig i ny og næ.

Ha ha hvor er hun sød Lucas prøvet at sige rap rap idag som anden i sin musik stol han gjorde det rigtig nok med munden men der kom så kun sådan nog væsen ud så det skal vist lige øver sig lidt på ha ha :)

Ej hvor fedt den kan pumpe vand i :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.