Er det ikke tid til en 1. års runde? (med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Diana...

Hej Piger

Er det ikke tid til at vi skal se vores passer igen nu hvor de alle er blevet et år?

Lucas er nu 83 cm og vejer 12 kg han kan sige hej, tak og hvad er det.

Han går og er os begynd at løbe hvad der går lidt galt engang i mellen ha ha bandit. Han er begynd at kravle op på alt hvad der ikke er så smart fx kan han komme op i sofaen og videre op på køkkenbordet. hen er begynd at kunne få det ene ben op på tremmerne i hans seng håber det bliver ved det så han ikke lige pludselig falder ud af den :(

Han gider ikke rigtig spise her hjemme men æder hans DP ud af huset ha ha men sådan var jeg os da jeg var lille. Han kan selv spise både med ske og gaffel så han får bare sin skål om morgen med havregrød så styre han næsten det selv en gang i mellem skal han lige havde lidt hjælp. 

Han har så desværre haft mellemøresbetændelse 5 gange siden 6 december så det er jo rigtig øv men vi skal op og havde lagt dræn på ham på torsdag så det er jeg spænd på og mega nervøs for. 

Hvad med jeres små dejlige vidunder 

Og lige lidt billeder. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Mira0911

Julie kan ikke rigtig sige noget.. Hun kan sige Mam mam og Det.

Anmeld

5. april 2010

Moar'en

Jeg har lige skrevet en opdatering om os, så jeg nøjes med billederne. Har først lige set alt billede 3 har han da et Elvis look kærende

Anmeld

5. april 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Julie kan ikke rigtig sige noget.. Hun kan sige Mam mam og Det.

Ej har du slet ikke noget at fortælle fx vægt længde om hun er blevet rask osv? 

Knus til dig.

Anmeld

5. april 2010

Diana...

Moar'en skriver:

Jeg har lige skrevet en opdatering om os, så jeg nøjes med billederne. Har først lige set alt billede 3 har han da et Elvis look kærende

Hi hi Det havde jeg slet ikke set. Men nu har jeg  

Og hvor er han jo altså bare en charmer som altid. Jeg  blive så glad hver gang du skriver et indlæg det altid godt nydt og det er bare så dejligt at læse man bliver så glad. Han er jo en bare så super stærk den lille mand altså 

Anmeld

5. april 2010

Moar'en

Diana... skriver:

Hi hi Det havde jeg slet ikke set. Men nu har jeg  

Og hvor er han jo altså bare en charmer som altid. Jeg  blive så glad hver gang du skriver et indlæg det altid godt nydt og det er bare så dejligt at læse man bliver så glad. Han er jo en bare så super stærk den lille mand altså 

Ja han er bare så glad og stærk. må nok indrømme at jeg nogen gange bliver lidt bange for det hele går så godt. Man frygter jo den dag hvor der sker noget forfærdeligt. Men kommer så altid i tanker om at vi faktisk har været ved at miste ham 2 gange.

Anmeld

5. april 2010

Diana...

Moar'en skriver:

Ja han er bare så glad og stærk. må nok indrømme at jeg nogen gange bliver lidt bange for det hele går så godt. Man frygter jo den dag hvor der sker noget forfærdeligt. Men kommer så altid i tanker om at vi faktisk har været ved at miste ham 2 gange.

Det kan jeg godt forstå du tænker sådan men han har klaret det end til nu og vil os klare det resten af livet han er bare sej virkelig SEJ. 

Ej sødeste Rikke det vidste jeg ikke åhh  Var det da han var helt lille? hvis jeg må spørge altså. ej den er ikke sjov at gå med så tænke man endnu mere over det? I har fået snakket med nogen om det ikk? Men han har klaret den hver gang alligevel og det er positivt stærke dreng som aldrig vil forlade sine dejlige forældre. 

Anmeld

5. april 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Ej har du slet ikke noget at fortælle fx vægt længde om hun er blevet rask osv? 

Knus til dig.

Det har jeg helt glemt...

Hun er ca. 86 lang og vejer 9 kg....

Hun er blevet rask - Bære kun rundt på en forkølelse...

Så vi er fuldt ud klar til at komme i dagpleje og på job...

Knus...

Anmeld

5. april 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Det har jeg helt glemt...

Hun er ca. 86 lang og vejer 9 kg....

Hun er blevet rask - Bære kun rundt på en forkølelse...

Så vi er fuldt ud klar til at komme i dagpleje og på job...

Knus...

Ahh en lang dejligt pige  Hvor er det godt i alle er blevet raske og kan komme igang igen det bliver rart var.

Anmeld

5. april 2010

Moar'en

Diana... skriver:

Det kan jeg godt forstå du tænker sådan men han har klaret det end til nu og vil os klare det resten af livet han er bare sej virkelig SEJ. 

Ej sødeste Rikke det vidste jeg ikke åhh  Var det da han var helt lille? hvis jeg må spørge altså. ej den er ikke sjov at gå med så tænke man endnu mere over det? I har fået snakket med nogen om det ikk? Men han har klaret den hver gang alligevel og det er positivt stærke dreng som aldrig vil forlade sine dejlige forældre. 

Første gang var da han lige have fået hans ballonudvidelse, pludselig steg hans puls til 275 og vi blev sendt ud fra stuen mens de stabilicerede ham igen, heldigvis var lægen på stuen da det skete. Og det gik først rigtig op for os bagefter hvad der var sket. Og anden gang var lige inden han operation da han var 6 mdr, vi var jo på kolding sygehus først og her fald hans iltmætning i blodet ned under 30 flere gange, det havde sendt bud efter et helt team til ham, men den røg heldigvis op og vi blev sendt til skejby. Det var her jeg skulle ha' kørt med ambulancen sammen med ham derop, men lige inden de kom faldt den igen helt ned til 9, så de turde ikke anden end at sende en læge med ambulancen også. Det var en hård og lang tur til skejby sygehus. Heldigvis havde han det godt da vi ankom og vi blev indlagt på intensiv, de turde ikke have ham på børneafdelingen. Vi har aldrig gået til psykolo eller andet, men har haft god støtte i hinanden, sygeplejersker og andre hjertebørnsforældre.

Viktor er så glad for livet at han ikke giver så let op, og det er mor og far glade for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.