Bedste prøvede på at begå selvmord!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. maj 2008

Anonym trådstarter

Jep jep, her imorges blev min mand ringet op af sin søster som fortalte at deres mor havde taget piller i nat og at politiet havde været hjemme hos hende hvor de fandt hende bevidstløs! De fik lidt liv i hende og de tilkaldte en ambulance. Min svigermor er nu på sygehuset og min mand og hans søstre er taget hen for at se til hende.
Det er bare ikke dét man har brug for!

Jeg har før skrevet anonymt om min svigermor for hun er også alkoholiker (tror vi), hvis der er nogen som kan huske det fra NB??

Jeg er virkelig helt vedsiden af mig selv og aner ikke hvad jeg skal giv mig til. Jeg kan kun vente. Vente på at jeg skal hente mit barn fra dp og på at min mand ringer eller kommer hjem igen.

Fuck det er noget røv det her!! Er bare så gal på hende, pisse egoistisk er hun. Min mand har oplevet nok modgang i sit liv!

Jeg har valgt at være anonym pga at min mand ikke er så glad for at det kommer ud. Men hvis I ved/gætter hvem jeg er er det helt okay :)

Tak fordi I har læst med og fordi jeg kan dele mine frustrationer med jer!

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2008

Grynt

Aii hvor en træls situation I er i :'( Det må være enormt hårdt for jer og nok specielt for din mand og hans søster. Lyder til at svigermor har det rigtigt rigtigt dårligt. Håber I alle modtager noget hjælp. Vil bare lige sige at jeg tænker på jer. 1000 kram her fra (H)

Anmeld

30. maj 2008

Sille

Nejnejnej.. det er simpelthen frygteligt når folk vælger at tage deres eget liv. Min egen mormor gjorde det og min mor har aldrig tilgivet hende for det.. Og jeg- ja jeg savner min mormor..
så kan udemærket forstå dine frustrationer over at din mand har haft dte hårdt nok i forvejen.
Det er jo i bund og grund ( selvom man ikke tænker sådan i situationen selvfølgelig) en egoistisk handling at begå selvmord.. det går ud over så mange mennesker. Selvom personen der gør det selvfølgelig er dybt ulykkelig og nok tænker at dte vil være bedre at de ikke var her.. men puhh.. det er ikke sjovt at stå som pårørende...

Stort knus herfra..
-sille

Anmeld

30. maj 2008

Susan1978

EI hvor er det bare en øv situation.

Håber at i får noget hjælp og ikke mindst din svigermor!

Men jeg gir dig ret, det er nok noget af det aller mest egoistiske man kan gøre, selvom hun sikkert har tænkt at hun mere har været en belastning end noget andet.

Jeg har selv en mor som har en deprission og som selv har prøvet at ta piller i mine barndomsår, heldigvis husker jeg det kun meget svagt.

hun har det den dag i dag ikke bedre, men jeg håber hun blir holdt ved livet grundet os og sine nu 3 børnebørn.

Men det er møghamrende svært.

Held og lykke til jer.

Susan

Anmeld

30. maj 2008

Loggidut

der er ingen grund til at gætte på hvem du er! slet ikke, for jeg kan godt forstå din mands ønske, og kan også godt forstå du har brug for at komme ud med det.

jeg syntes virkelig selvmord er en drøn egoistisk løsning på det hele, for man rammer bare så mange andre mennesker ved det!

og det er da helt galt når det er så tæt på en selv!

ved du om hun er i bedring?

jeg sender dig lige en masse tanker og knusere, for det er ikke sjovt at gå og vente på den måde!

jeg håber i alle kommer godt igennem det

Anmeld

30. maj 2008

Anonym trådstarter

Hun er kommet hjem igen (desværre) for det vil sige hun ikke modtager yderliger behandling. Hvilket hun har MEGET brug for. Så nu skal vi lige have et familie-møde og snakke om hvad der så skal ske. Hun er nemlig ikke til at hugge og stikke i, og man kan jo ikke hjælpe en der ikke vil hjælpes. Så hvis hun har beder os om ikke at være en del af hendes liv kan vi rent faktisk ikke gøre andet end at acceptere det, hvor svært det end bliver.

Jeg er bare rigtig gal på hende, men samtidig ønsker jeg også at hun får noget hjælp så hun kan få det bedre og stadig være en del af vores liv og ikke en jeg skal fortælle om til mine børn!

Tusind tak for jeres svar. Det varmer seriøst om hjertet :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.