nåhhh, har man lige brugt lidt penge på sig selv eller hva'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. maj 2008

Grynt

Jeg er enormt dårlig til at bruge penge på mig selv 8( MEN idag har jeg for en gang skyld brugt lidt :P Fik gavekort og lidt penge i fødselsdags gave så for de har jeg købt Dior mascarra og Dior øjenskygge :P Så kommer til at se lidt sommer lækker ud, klar til fest hos tecno mum ;)Der ud over har jeg købt ny mobilos eftersom Freja druknede min med alt hendes mundsavl :D Dælme dumt at give sin baby ens mobil, men hvad gør man ikke for lidt ro ;)

Nåhh bare lidt herfra
Tina, som skal ha farvet hår i næste uge 8D8D og i højt humør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2008

Susan1978

hihi Tina, det glæder vi os til at se...

jeg brugte 600kr på børnene igår på nettet.. englestreger havde momsfri aften og det blev jeg vist lidt bidt af.. ups8D

Jeg skal selv ud og se om jeg kan finde noget dress til jeg skal til 30 års fødselsdag i morgen.

men så kan jeg sikkert ikke finde noget, sådan er det altid..

har du det også sådan at det efterhånden kun er ungerne man får shoppet til. ?

Susan som vil holde fri om lidt.

Anmeld

30. maj 2008

mor til en del

Hvor skønt....
Jeg har det ligsom dig, med hensyn til at bruge penge på mig selv. Bare det at skulle til frisøren synes jeg er spild at penge.
Men når jeg så endelig køber et eller andet som rammer plet. f.eks. mine sommersandaler til 350 kr.8(, så glædes jeg hver dag jeg tager dem på..

Børn og mobil tlf, den går bare ikke, også fordi jeg er bekymret for om det ligepludselig får ringet til 112, de får unødvendige opkald nok i forvejen.:(

God weekend.

Lisbeth.

Anmeld

30. maj 2008

Grynt

Ja det er også altid ungerne der får her. Jeg glipper ikke to gange med øjnene når der ryger en Molo bluse eller andet godt ned i kurven til dem. Men mig selv, uhmmm er alt for nærrig til at købe lidt lækkert til mig selv....bliver allerhøjst til et par klipklapper fra Føtex eller lignende. Og min mand ham køber jeg også glædeligt et par Levis bukser til, men selv køber jeg aller nådigst fra HM og kun når jeg virkelig trænger:( Men jeg glæder mig over at købe fine ting til min familie (L)

Tina, som nok er lidt underlig...men stadig i et vældigt humør :D

Anmeld

30. maj 2008

ivfmarie

Grynt/Tina skriver:

Ja det er også altid ungerne der får her. Jeg glipper ikke to gange med øjnene når der ryger en Molo bluse eller andet godt ned i kurven til dem. Men mig selv, uhmmm er alt for nærrig til at købe lidt lækkert til mig selv....bliver allerhøjst til et par klipklapper fra Føtex eller lignende. Og min mand ham køber jeg også glædeligt et par Levis bukser til, men selv køber jeg aller nådigst fra HM og kun når jeg virkelig trænger:( Men jeg glæder mig over at købe fine ting til min familie (L)

Tina, som nok er lidt underlig...men stadig i et vældigt humør :D

Næh du... det tror jeg sgu ikke... Er det ikke bare sådan man blir når man bliver mor? Sådan har jeg det i hvert fald også....
Glæder mig til at se det lækre look på Flaster.

Marie (H)

Anmeld

31. maj 2008

ka li ja

Grynt/Tina skriver:

Jeg er enormt dårlig til at bruge penge på mig selv 8( MEN idag har jeg for en gang skyld brugt lidt :P Fik gavekort og lidt penge i fødselsdags gave så for de har jeg købt Dior mascarra og Dior øjenskygge :P Så kommer til at se lidt sommer lækker ud, klar til fest hos tecno mum ;)Der ud over har jeg købt ny mobilos eftersom Freja druknede min med alt hendes mundsavl :D Dælme dumt at give sin baby ens mobil, men hvad gør man ikke for lidt ro ;)

Nåhh bare lidt herfra
Tina, som skal ha farvet hår i næste uge 8D8D og i højt humør

halløjsa
det er fandme fedt når man kan brug lidt på sig selv. ja bare tid på sig selv er jo fantastisk!!
åhhh hvor jeg også bare trænger for vidt til at få ordnet hår...... snyyd
:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.