Bumbo stol - for og imod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2010

Vingummien

Line&Liam skriver:

Ja jeg har jo lidt kig på sådan en Bumbo stol til Liam, han kan rigtig godt lide, sådan en 10 min. tid af gangen spredt over dagen, at sidde og lege med legesagerne, han holder hovedet helt selv, men kan jo af gode grunde ikke sidde selv endnu.

Han har indtil videre siddet i hokus pokus stolen, men den er jo stadig lidt stor og bred til ham, så jeg overvejer derfor en Bumbo stol.

Hvis der er nogen bag skærmen der har den, hvad synes i så om den? Plus som minus

Jeg fik af vidce at vores sp at det ville være spild af penge da der fra de må bruge den som regl ikke går længe før de kan sidde selv eller i en triptrap eller hvad man nu har med en dyne eller lign

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

christina2412

syntes de sidder fint i dem.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2010

Findusinde

Jeg har en til Laura,.. Og jeg har været SUPER tilfreds med den, jeg købte også bordet... Hun sad der, når vi spiste, og da hun begyndte at få grød og mos.. Den er super god, når de små er for små til højstolen! Så varme anbefalinger herfra..

Anmeld

4. april 2010

christina2412

Mor til David skriver:

Dem skal de jo heller ikke sidde i, før de kan sidde selv!

fik afvide af min sp at han gerne måtte sidde i sin trip trap stol med støtte af dyne når han fik grød. men bruger nu mest bumbo stolen, da han sidder rigtig godt der når han får grød.

christina 

Anmeld

4. april 2010

Betina&Mathias

Vi fik en i gave. Har været rigtig glad for den. Jeg synes Mathias sidder fint i den. Han har siddet i den siden han var 4 mdr. (er 5 mdr. nu) Vi købte bordet til. Det er godt når han sidder og leger lidt med legetøjet og han kan samtidig ikke komme ud af stolen selv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2010

Diana...

christina2412 skriver:

jeg har også en, jeg bruger den  til min søn på 4 mdr, og en uge. jeg er rigtig glad for den. 

jeg tænker lidt når nogen skriver at det stopper deres udvikling, de sidder jo også i en trip trap stol eller hokos pokos stol når de skal ha grød osv, hvad er da lige forskellen. jeg er glad for den når han får grød om middagen, det lidt forskelligt om han sidder i den eller trip trap stolen. 

jeg bruger den jo ikke som barne pige.

christina 

Børn må først komme i trip trap stol fra de er 6 månder og kan sidde selv.

Jeg har ikke en men jeg synes den er fed fordi der er så stort et bor på den. dog ville jeg ikke bruge den før han var 6 måneder og kan sidde selv deres rygge er ikke stærke nok til det endnu.

Vi brugte en ligge stol i staden for der ligger han næsten ned men kan stadig kikke med hvad mor laver og lege med legetøj.

Hvor store kan de MAX være i sådan en?

Hmm mon man skulle have en til nr 2.

Anmeld

4. april 2010

Pige2009

Jeg har kun godt at sige om den, og Laura på nu 5 mdr. har siddet i den siden hun var 3 mdr. I starten kun lidt tid ad gangen, men nu elsker hun den.

Desuden er det noget sludder, at det sætter deres udvikling i stå. Jeg har nærmere oplevet det modsatte, for Laura sidder stort set selv nu i en alder af bare 5 mdr. Det synes jeg er ret sejt, så jeg har kun ros at sige om den

K.h. Linda

Anmeld

4. april 2010

L-Mortil3

Det var dejligt med lidt erfaringer

Jeg går og tygger lidt på det, synes det er super smart med bordet til også

Anmeld

4. april 2010

grube1984

Vi har været rigtig glade for vores Bumbo stol.. Den har været fin og støttende og et godt alternativ istedet for kun at ligge på gulvet... Og Nicklas sys det var så skønt og hyggeligt at komme op i vores højde og være med.. han sad i den første gang, da han var 4 mdr og brugte den jævnligt, indtil han ku sidde selv ved de 5½ mdr.. Han kunne ikke komme ud af den,på trods af at han var en meget slank og lang dreng.. den var god og støttende og tilpas blød/hård..
Det har på ingen måde hæmmet hans udvikling, tværtimod vil jeg selv.. Han både kravlede og sad selv før "tid"... Jeg vil mene den kun har hjulpet ham på vej i hans udvikling og hans selvstændighed

Anmeld

3. maj 2010

XXSS

Den er perfekt og kan være med alle steder også på bordet når det er spisetid.. Vi har haft en fantastisk oplevelse med den første gang og det bliver det samme 2. gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.