Arj helt ærlig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. maj 2008

Anna-Rosa

Jeg har lige modtage en stor buket blomster fra mit nye arbejde, som jeg skal starte hos på mandag....Hvor sødt er det?(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2008

Loggidut

hvad?

aj hvor er du heldig...føler man sig så ikke lige taget godt i mod!

hvor er de bare søde!

Anmeld

30. maj 2008

Grynt

Sikke da en fantastisk velkomst at få. Hvad er bedre måde at sige velkommen på end med blomster ;) Tillykke med blomsterne og jobbet

Anmeld

30. maj 2008

Susan1978

ja det er en dejlig ting firnaerne nu er begyndt på,
på mit arbejde står der også altid en flot buket til de nye når de starter..

det varmer da så dejligt at blive budt velkommen på den måde.

Susan

Anmeld

30. maj 2008

Anna-Rosa

[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] ja det er en dejlig ting firnaerne nu er begyndt på, på mit arbejde står der også altid en flot buket til de nye når de starter.. det varmer da så dejligt at blive budt velkommen på den måde. Susan [/citat] Susan for faen.... nu troede jeg jo lige at det var MIG der var noget helt enestående:'(

Anmeld

30. maj 2008

Tikki

nææææ hvor flot...kan være man skal opgive at arbejde i det offentlige :D - jeg har endnu ikke modtaget noget fra mit job - hverken julegaver, barselsgaver eller andet.......men jeg ved, man får en krukke til salt, når man stopper 8D - plat!

Anmeld

30. maj 2008

Plysbjørnen

Jeanette skriver:

nææææ hvor flot...kan være man skal opgive at arbejde i det offentlige :D - jeg har endnu ikke modtaget noget fra mit job - hverken julegaver, barselsgaver eller andet.......men jeg ved, man får en krukke til salt, når man stopper 8D - plat!

Jeg har heller ikke fået nogen barselsgave... Jo fra fabrikken, men ikke fra mine kollegaer...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 20+3

Anmeld

30. maj 2008

bette

hvor dejligt med sådan en lækker velkomst:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.