Barnevogn og autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2010

Liljesilas

LouiseLarsen skriver:

Ved ikke om det er mig du spørger....

Vi har jo ikke taget den i brug endnu, jeg skal jo lige have lillemanden ud først....

Bruger den madras der er i, jeg syntes den virker ganske god....

Nåå ja, men du køber ikke en? Jeg vil lige tænke over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

LouiseNielsen

mayapigen skriver:

Nåå ja, men du køber ikke en? Jeg vil lige tænke over det

Neej tror bare vi bruger den madras der er i.... Er faktisk begrænset hvor meget jeg lige har rørt ved den og kigget på den, da barnevognen ikke står hjemme, og liften står hos min mor, da hun gør den klar til hans ankomst.... Men når vi får den hjem osv og jeg har en fornemmelse af den er for tynd så køber jeg da selvfølgelig en ny....

Anmeld

4. april 2010

Mor til Frederic og Freya

mayapigen skriver:

God ide - den kunne jeg godt finde på at købe, for jeg føder jo til juni, hvor varmen kan være ret hot. Jeg vil lige gå ind og kigge på linket. Ja de er søde de svigerforældre

Det var så lidt...

Mange bruger jo det der plastik underlag og det ville jeg aldrig selv kunne ligge på, det må være varmt... Og hvis de ikke lige rammer der hvor det stykke ligger har man en hel madras der skal tørre - det slipper man ved denne her.

Vi har også det stykke man kan sætte i autostol og klapvogn, som gør de heller ikke bliver klistred på varme dage.

Anmeld

4. april 2010

MetteMTH

Autostolen har jeg købt Regner da med den er god, for den var dyr.. Men som jeg kan læse mig frem, tror jeg du har fået en rigtig go autostol.

Anmeld

4. april 2010

dorthemus

mayapigen skriver:

Nogle der har erfaringer med denne autostol og barnevogn jeg har fået af svigerfamilien?

Barnevognen hedder Trille FIX og autostolen fra Recaro. Der følger en madres med til liften, men er den for tynd? 

Trille vogne har fået rigtig god kritik. Overvejde selv én men så købte jeg en brugt Emmaljunga...synes madrassen er for tynd så jeg har købt en tykkere og bedre med god støtte.

autostolen kender jeg ikke..

Anmeld

4. april 2010

Diana...

Stolen er super god og os en af de bedste der er testet for.

Barnevognen kender jeg ikke. Men de vogne vi kikket på og lifte der synes jeg de madresser der var i var alt for tynde så vi købte både til vogn og lift.

Anmeld

4. april 2010

sabi1979

Autostolen har vi, og den er bare super/var super hun er blevet for stor til den vores lille prinsesse  

Anmeld

4. april 2010

Pige2009

Autostolen er super god. Jeg har den til min datter Laura, og hun sidder virkelig godt i den, samtidig med, at den er utrolig sikker.

Barnevognen har jeg ingen erfaringer med, men jeg købte en ekstra madras til Lauras barnevogn, da jeg synes den gængse madras var alt for tynd. Desuden ville jeg gerne have en allergivenlig madras.

K.h. Linda

Anmeld

4. april 2010

De3Guldklumper

Jeg kender ingen af delene men vil bare lige gøre opmærksom på at den madras som følger med barnevognen højst sansynlig er en pynte madras og det er derfor den ikke er så tyk i det. Jeg ved at emmaljunga gør samme fidus.

Så hvis du vil ha en god og ordentlig madras ville jeg købe en ny og lægge i.

Anmeld

4. april 2010

Liljesilas

Frederic's moar skriver:

Det var så lidt...

Mange bruger jo det der plastik underlag og det ville jeg aldrig selv kunne ligge på, det må være varmt... Og hvis de ikke lige rammer der hvor det stykke ligger har man en hel madras der skal tørre - det slipper man ved denne her.

Vi har også det stykke man kan sætte i autostol og klapvogn, som gør de heller ikke bliver klistred på varme dage.

Ja må have mig sådan en madres til ham  Som man tror at man er ved at være færdig, så dukker der nyt op haha. Men alt for han får det bedste Tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.