Barnevogn og autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.794 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. april 2010

Liljesilas

Nogle der har erfaringer med denne autostol og barnevogn jeg har fået af svigerfamilien?

Barnevognen hedder Trille FIX og autostolen fra Recaro. Der følger en madres med til liften, men er den for tynd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Mikkelmusen

Autostolen kan jeg kun anbefale Den har vi haft til begge piger og den er bare SUPER god

Barnevognen kender jeg ikke.

Anmeld

4. april 2010

Liljesilas

Mikkelmusen skriver:

Autostolen kan jeg kun anbefale Den har vi haft til begge piger og den er bare SUPER god

Barnevognen kender jeg ikke.

Dejligt at høre. Den varer til omkring 15 måneder ikke? Jeg synes også den er lidt sej, og min mand er helt vild med den, fordi det er samme mærker der laver sæder til de fede biler haha

Anmeld

4. april 2010

Mikkelmusen

mayapigen skriver:

Dejligt at høre. Den varer til omkring 15 måneder ikke? Jeg synes også den er lidt sej, og min mand er helt vild med den, fordi det er samme mærker der laver sæder til de fede biler haha

Den er 0-13 kg, men det kan du ikke regne 100 % med. Det vigtigste er at barnet sidder godt, men man skal selvfølgelig heller ikke flytte barnet til en større stol før det er sikkert i ryggen og hovedet.

Anmeld

4. april 2010

lillemunk

Hej
Trille er en test vinder sender lige et link med... så det skulle være en helt oki vogn.

Trille Fix barnevogn
31. dec 2009 ... men inden valget faldt på den var en trille gigant på tale. Den model er test vinder og lyder til at være en super vogn. Så hvis jeg ikke havde købt, ...
www.min-mave.dk/terminsgrupper/thread-1824501.htm - Cached

Anmeld

4. april 2010

LouiseNielsen

Vi har også købt den barnevogn, og har kun hørt godt om den rundt omkring hvor vi har spurgt.....

Glæder mig til at skulle ta den i brug....

Anmeld

4. april 2010

Liljesilas

Ej hvor godt, nu glæder jeg mig da virkelig til at bruge den Købte i ny madres, eller brugte i den der følger med?

Anmeld

4. april 2010

LouiseNielsen

mayapigen skriver:

Ej hvor godt, nu glæder jeg mig da virkelig til at bruge den Købte i ny madres, eller brugte i den der følger med?

Ved ikke om det er mig du spørger....

Vi har jo ikke taget den i brug endnu, jeg skal jo lige have lillemanden ud først....

Bruger den madras der er i, jeg syntes den virker ganske god....

Anmeld

4. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Det er da fint det du har fået...

Du kan jo altid købe en bedre madras til barnevognen. Vi har selv  købt en madras fra AeroSleep og lagt i. Den lader barnet ånde - ikke ligger og koger, men vi har så altid brugt voksi...

Han har også sin madres derfra til hans seng, da selv om han får sig vendt på maven - gør top madressen at han stadig kan ånde. Der er guld og kan tilmed vaskes på 60' og tørre efter 15-20 min.

http://www.aerosleep.com/flash/

Anmeld

4. april 2010

Liljesilas

Frederic's moar skriver:

Det er da fint det du har fået...

Du kan jo altid købe en bedre madras til barnevognen. Vi har selv  købt en madras fra AeroSleep og lagt i. Den lader barnet ånde - ikke ligger og koger, men vi har så altid brugt voksi...

Han har også sin madres derfra til hans seng, da selv om han får sig vendt på maven - gør top madressen at han stadig kan ånde. Der er guld og kan tilmed vaskes på 60' og tørre efter 15-20 min.

http://www.aerosleep.com/flash/

God ide - den kunne jeg godt finde på at købe, for jeg føder jo til juni, hvor varmen kan være ret hot. Jeg vil lige gå ind og kigge på linket. Ja de er søde de svigerforældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.