Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Smillaluna
nutche-Lone og Rasmus 9mdr
Drømmer - Søs - gravid med første barn (32+0 i dag)
Mathildesmor
Line&Liam
BlyViol
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
smillaluna skriver: Synes jo ikke vi virker så uhyggelige. Men de har stadig chancen til at melde sig på. Jeg laver noget lækker frokost til os. Vi er jo gravide og kan da ikke nøjes med kage til frokost
Synes jo ikke vi virker så uhyggelige. Men de har stadig chancen til at melde sig på.
Jeg laver noget lækker frokost til os. Vi er jo gravide og kan da ikke nøjes med kage til frokost
Det lyder lækkert Glæder mig helt vildt til at ses igen og se nye ansigter
smillaluna skriver: Guuud nej! Det må du dælme undskylde. Det var altså ikke fordi jeg havde glemt dig.
Guuud nej! Det må du dælme undskylde. Det var altså ikke fordi jeg havde glemt dig.
he he he jamen det er jelt okay håber ikke du har en eller anden 6. sans så jeg pludselig står med en posetiv test
BlyViol - Mitzie - gravis med førstee barn 33+3
Mathildesmor: Corinna, gravid med nr. 2 (29+4)
Mathildesmor skriver: Smillaluna nutche-Lone og Rasmus 9mdr Drømmer - Søs - gravid med første barn (32+0 i dag) Mathildesmor: Corinna, gravid med nr. 2 (29+4) Line&Liam BlyViol - Mitzie - gravis med førstee barn 33+3
Kan simpelthen ikke finde ud af at skrive mig på listen..... Er der ikke en der vil gøre det for mig?
Smillaluna- Mia 28 år- gravid med enæggede tvillingedrenge (22+6)
smillaluna skriver: Kan simpelthen ikke finde ud af at skrive mig på listen..... Er der ikke en der vil gøre det for mig? Smillaluna- Mia 28 år- gravid med enæggede tvillingedrenge (22+6)
Smillaluna -Mia 28 år- gravid med enæggede tvillingedrenge nutche-Lone og Rasmus 9mdr Drømmer - Søs - gravid med første barn (32+0 i dag) Mathildesmor: Corinna, gravid med nr. 2 (29+4) Line&Liam BlyViol - Mitzie - gravis med førstee barn 33+3
Smillaluna -Mia 28 år- gravid med enæggede tvillingedrenge
JustAnotherName skriver: Krakkede lige, og det ligger alligevel lige 90 km herfra Randers Men jeg har i øvrigt også en anden aftale den dag, klokken 10:00....Så det må blive en anden god gang, måske Ses i også ind imellem tættere omkring Århus/Viborg/Randers ???
Krakkede lige, og det ligger alligevel lige 90 km herfra Randers Men jeg har i øvrigt også en anden aftale den dag, klokken 10:00....Så det må blive en anden god gang, måske
Ses i også ind imellem tættere omkring Århus/Viborg/Randers ???
Hejsa
Som du har bemærket er vi en anden lille gruppe mødre der skal mødes d. 30 april 11.30 på cafe morville i Viborg.
Du er stadig meget velkommen (det kunne være lidt hyggeligt hvis vi blev to NS'ere).
SMIL fra Mette 24+1
msax skriver: Hejsa Som du har bemærket er vi en anden lille gruppe mødre der skal mødes d. 30 april 11.30 på cafe morville i Viborg. Du er stadig meget velkommen (det kunne være lidt hyggeligt hvis vi blev to NS'ere). SMIL fra Mette 24+1
Det ville jeg rigtig gerne. Men jeg er i sommerhus fra 24 april til 1 maj, så det kan jeg desværre ikke.
Knus fra Katrine.
Hvad er NS'ere..?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128